Proturbo  Autodiagnoosi

Volvon aiheuttamat kommentit

  • 136 Vastauksia
  • 31680 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tomppa240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Volvon aiheuttamat kommentit
« : 08.10.2013, 18:03:17 »
en tiedä onko vastaavaa topikkia jo (jos on niin saa poistaa) mutta kuitenkin...

Mikä ihme siinä on että varsinkin vanhat volvot herättävät hirveää arvostelun ja pätemisen tarvetta kanssa ihmisissä?
jopa kahvia ostaessa tullaan selittämään volvoista jotain vaikka mitään ei tiedettäisi :o ja mielipiteet ovat sitten kaksijakoisia, yleensä ainoastaan negatiivisia ;D onko muilla vastaavia kokemuksia tai tuntemuksia ???
:D

Poissa Motronic

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 300
  • NordicR #359
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #1 : 08.10.2013, 18:12:45 »
Olen kuullut niin paljon omista autoistani näitä etten pysy perässä.. "Tommonen homolaatikko, näyttää ihan raktorilta ja syö hirveenä" Totesin vain että jos otetaan tilanne maantiellä, 100km/h vauhtia ja päin pakettiautoa, mietitkö tosissasi siinä tilanteessa, että autosi näyttää homolaatikolta ja syö 2 litraa enemmän kuin muut? 2 litraa on aika pientä sen rinnalla, että Volvo on ollut aina turvallisuudessa edellä kävijä ja valittu jopa maailman turvallisimmaksi henkilö autoksi, aika hiljasta tuli joukossa.. Hyvä esimerkki tuo oma V70 TDI, 716tkm takana ja koria ei ole tarvinnut hitsata mistään. Työmaalla näin 2009vm MB Vianon jolla oli ajettu n.100tkm Kuskin oven kulma oli ruostunut ja ruosteenvärinen vesi valui listan alta. Kukaan ei ole pystynyt perustelemaan haukkuja kun olen sitä vaatinut autoni arvostelijoilta..
« Viimeksi muokattu: 08.10.2013, 18:16:51 kirjoittanut Motronic »
855 T-5R '95 | V70 D3 '12 | 744 D24T' 89

Poissa Tomppa240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #2 : 08.10.2013, 18:29:03 »
mulla taasen on legendaarisen heikko d24 koneella oleva 240 farkku, eli kaikki rumuuden tähdet ollu vissiin linjassa ;D kannesta, lohkohkosta, vaiheloodasta ja muutenki vetojärjestelmästä kuullu hurjia juttuja miten heikkoja ja muutenki vissii hirveän näkönen laitos joka joutais paaliin :D väsyttää vaan kuunnella samaa laulua aina siihenasti ku pistää käyntiin... :P
:D

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #3 : 08.10.2013, 18:47:37 »
Tänään kun poikkesin kaupassa niin vanhempi mies tuli parkkipaikalla jutteleen. Olin siis liikellä 242 vollella. Kehu kuinka hänkin haluis vielä joskus tuollasen kun on niin helppo auto hoitaa ja huoltaa. En ihmettele ku sillä oli ooppeli  ;D

Toinen joku vähän erilaisempi kommentti tuli joltain teiniltä baarissa. Sillon mulla oli ajossa D24 paku ja jouduin tekeen siihen patentin kun takapönttö lähti irti. Tein sitten suorasta 65mm rosteriputkesta loppupätkän. Noh, asiaan. Tää alkaa mulle selittään et tollanen vanhus ja tekee tollasia amisvirityksiä. Pitihän se aika rouheeta ääntä kieltämättä, mutta ei konttorilla sanottu mitään. Miliisit tosin lähti joskus perään kun menin ylämäkee ja piti vähän polkee kärryä enemmän. Pysäytti ja käski painaa kaasua. No eihän se paikallaan ollessa mitään ääntä juuri pidä ja kun sanoin et tää on katsastettu auto ja konttorilla ei sanottu mitään äänistä.

Aina välillä sitä kuulee kommentteja, kuinka volvo kuluttaa, mutta kun pistää omat faktat tiskiin niin porukka hiljenee kyllä.
V70 TDI

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3761
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #4 : 08.10.2013, 19:05:08 »
Mulle kans vinoiltu volvon korkeesta kulutuksesta.... Paskat mää sitä kulutuksen takia oo ees valinnu  S*

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Tomppa240

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #5 : 08.10.2013, 19:15:02 »
juu, saman kulutus jutun kanssa kuullu. ja ennakkoluulot on kovat kun nuoret ei tiedä mikä sleeper on  :pomo: ja kuulemma ruostuvat käsiin niin pahoin ettei ehi paikkailla samaa tahtia. pari nuorta jo kouluttanu siihen mikä sleeper on (nappasin kyyttiin  :D) ja toinen halus itelleen samanlaisen. kyllä se mieli vaan on ailahtelevainen  :idiot2:
:D

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #6 : 08.10.2013, 19:19:55 »
Mulle kans vinoiltu volvon korkeesta kulutuksesta.... Paskat mää sitä kulutuksen takia oo ees valinnu  S*
kyllä niillä on murheet,eiköhän jokainen suunnilleen omat polttoaineensa maksa,ja mitä päästöihin tulee niin kyllä nekin maksetaan,se joka suree toisten kulutuksia niin voi ajaa vaikka fillarilla ja jeesaa vähän volvomiehiä polttoainekustannuksissa ja pitää turpansa kiinni jos ei muuta sanottavaa ole. ;) seuraavaltahan joka kulutuksia hämmästelee vois ihan kysyä mitä tää mun auto vie kun itse ei oo tullut seurattua?luulen että tää on semmonen päähän pinttymä et kun manitaan volvo niin se automaatisesti vie paljon tai liikaa,saa..na kun meinas oikein kiehahtaa. ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3761
  • 195hv/406Nm
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #7 : 08.10.2013, 19:42:33 »
Onhan tota automaatti ysiä haukuttu myös laiskaks bensa rosvoks.... Kummasti pikku lenkin jälkeen on mieli muuttunu  :2funny:
Pitäähän rosvon ripeä olla että karkuun pääsee  :pomo:

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa volvomieskertaa3

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #8 : 08.10.2013, 19:43:42 »
Voi elämäni kevät sanoi velimies kun kaksneljäkakkosen näk
v70 AWD -06
Plymouth Fury3  -72

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #9 : 08.10.2013, 19:57:38 »
Velipoika vilkaisi pikkuvolvon pellin alle ja tuumasi "Racing my family"
Ei ole tähän päivään mennessä auennut mitä tuo kommentti tarkoitti

Noita takaveto volvoja on toisinaan arvosteltu kulutuksesta ja rumuudesta
-Rumiahan nämä ovat mutta onkos kysyjällä kauniita työkaluja pakissaan?
-Kulutus on kova, siksi joudun ajamaan kesät camarolla
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

Poissa wolfdriver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #10 : 08.10.2013, 20:52:37 »
Olen kuullut niin paljon omista autoistani näitä etten pysy perässä.. "Tommonen homolaatikko, näyttää ihan raktorilta ja syö hirveenä" Totesin vain että jos otetaan tilanne maantiellä, 100km/h vauhtia ja päin pakettiautoa, mietitkö tosissasi siinä tilanteessa, että autosi näyttää homolaatikolta ja syö 2 litraa enemmän kuin muut? 2 litraa on aika pientä sen rinnalla, että Volvo on ollut aina turvallisuudessa edellä kävijä ja valittu jopa maailman turvallisimmaksi henkilö autoksi, aika hiljasta tuli joukossa.. Hyvä esimerkki tuo oma V70 TDI, 716tkm takana ja koria ei ole tarvinnut hitsata mistään. Työmaalla näin 2009vm MB Vianon jolla oli ajettu n.100tkm Kuskin oven kulma oli ruostunut ja ruosteenvärinen vesi valui listan alta. Kukaan ei ole pystynyt perustelemaan haukkuja kun olen sitä vaatinut autoni arvostelijoilta..




Se on vaan se saksalaisen laadun leima joka paistaa maalipinnan läpi

Poissa ToniJH

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1953
  • Volvo V70 2.4D
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #11 : 08.10.2013, 20:57:50 »
Ihmiset ne vaan puhuu, itteäni ei muiden mielipiteet autovalinnoistani kiinnosta. Itse kaiken maksan, itse autoni huollatan jne. Ihmisillä on vaan joku kumma taipumus aina jostain olla valittamassa, no omathan ovat huvit.
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa Kivinjuh

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #12 : 08.10.2013, 21:02:00 »
Teillä on liian "uusia" volvoja.  :D Amazonilla kun ajelee niin kehuja vaan saa. S*
Nyt XC70 D5 -06,+Esikoisen 850 sedan-95,kuopuksen 850 sedan-95 Joskus ollut 760GLE-86,960stw-95 V70-97,S80 T5-00, 242 R-sport-78, Amazon-70.

Poissa JS88

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 160
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #13 : 08.10.2013, 21:04:38 »
Tuo volvon iso kulutus on kyllä melkein jokaisella mielessä. Muuten kuulemma ihan hyviä autoja vois olla :D no en tiedä sitten esim tuohon omaan verratttuna että onko moni vastaavan kokoinen ja tehoinen muun merkkinen auto huomattavasti taloudellisempi? Ehkä kaupungissa jos on vähemmän luistatteleva automaatti, mutta muuten tuskin merkittävää eroa. No mä oon Toistaiseksi tykänny niin ei väliä :D
S80 D5A -10


Vikakoodien lukua kaikista yksiköistä Oulun alueella

Poissa ToniJH

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1953
  • Volvo V70 2.4D
Vs: Volvon aiheuttamat kommentit
« Vastaus #14 : 08.10.2013, 21:20:06 »
Painavat autot kuluttaa :D Pitäähän se rekikin jollain ilveellä saada liikkumaan, sitä varten ne hevosvoimatkin on mitotettu sinne että reki kulkee liikkeelle lähdönkin jälkeen ;D
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

 

Futurez  Kulkukoira