Jos saa viestiketjua vähän "lainata", niin mikä silloin lienee 740:n ohjaustehostimen pumpussa, kun se paha kirkuva ääni on hyvin toisaikaista? Äänen ollessa ns. päällä katoaa hetkeksi, kun hihnaa kastaa! Hihna on kireällä, eikä siivapyöräkään ole niin kulunut, että hihna vetäisi pohjalta. Vesipumpun vaihdon yhteydessä käsin pyörittelin pumpun siivaa ja mitään outoa ei mielestäni ollut. Voiskos laakeri/laakerit olla siten rikki, että välillä ottaa tiukille ja välillä ei? Ja hihnaa kastamalla luisto jää hetkeksi pois, jolloin kiljunta loppuu myös hetkeksi. Tehostin ei hukkaa öljyä ja sitä on säiliössä ylärajalle, eikä mitään ongelmia ole ollut tehostuksessa. Tehostin on apukuskin puolella ja yhdellä hihnalla.
Ps. Välillä menee muutama päiväkin ja mitään kiljuntaa tai kirskumista ei kuulu. Usein kiljunta tulee esim. etupyörät suorana ja auto tyhjäkäynnillä paikallaan.