Kiinalaismittari on tämännäkönen "dragon gauge"

. Näyttää erehdyttävästi suomessa tunnetulta autogaugen mittarilta..

Laatu mittarista oikein huokui kun mittari näytti reilua -0,2baria "lepotilassa"... No purin mittarin ja "kalibroin" hammastusta muuttamalla viisarin sojottamaan nollaa. Tämän jälkeen jossakin kohtaa teollisuusmittarilla testasin voiko tähän luottaa lainkaan ja kyllä molemmat mittarit näyttivät samaa lukemaa.
Kyyl se vaan hyvin kulki! Vähän oli hankalaa vaan tuo paineen tarkkailu mittarista...

Tosiaan viisari reagoi paineeseen niin herkästi että viisari väpätti kiihdyttäessä niin että ahtopaineen seuraaminen oli vähintäänkin haastavaa... Multa löyty tällänen (suodatin?) jonka löin painemittarin letkuun ja väpätys täyskaasulla loppui.

Viisari kuitenkin väpättää jossain paineessa pitäen ärsyttävää sirinää

Toivottavasti siihen jonkun ratkasun keksisi
Ahtopaineeksi varmistui ~0,8bar ja pian selkisi ettei vaparin kytkin enää isoilla vaihteilla kiihdyttämistä sietänyt... Tiputin paineen 0,6-0,7bar ja toistaiseksi kytkin vielä pitää. SRE asetelmaa ja m90 lootaa tähän oon kaavaillut mutta on tuo kytkimen hankintahinta sitä luokkaa että sillä edistäis tota varsinaista projektia jo kivasti...
Pieni kuvatus pimeessä niin ei näytä niin pahalta


Öljynsuodattimen siirtojalkakin löytys nyt. Tarttis vaan keksiä millä tuon suodattimen jenkan saa pois tuolta lohkosta
