Kiinankiituri teki mulla aikoinaan niin että kierrosten laskiessa alle joutokäynnin, rupesi öljynpainevalo hehkumaan. Anturille oli tullut kilometrit täyteen.
Vai väsyikö öljypumppu, ja uusi anturi oli vaan alhaisemmalla rajapaineella?
Tiedän eräänkin hepun joka valitti öljynpaineen anturissa olevaa vikaa kun valo alkui vlikkua tyhjäkäynnillä kun moottori lämpeni. Jostain syystä öljynvaihdon jälkeen samaa ongelmaa ei enää ollut.
Pitäisikö siihen anturiin tulla vierta kun on virrat päällä? Otin johdon irti ja mittasin virrat päällä niin ei kyllä näytä jännitemittari mitään....
Anurille tulevalle johdolle pitäisi tulla yleismittariin sen öpaut 12V jos johto ja lamppu on ehjiä. Öljyanturin pitäisi antaa alle 1 ohmi maihin vastusta (kun moottori ei käy).