Rakennekuva on aika lähellä, siis nokka on jakopuolen nokkapyörässä kartiolla, pumppua käyttävä pyörähän ei ole nokan takapäässä kiinni edes kartiolla, ainoastaan tasopintojen puristuksella. Mutta kun jakopäässä on varmaan hampaan leveyden verran "klappia" mikäli auto on -93 tai uudempi, niin se vetää kyllä pumpun ajotukset pitkin seiniä jos ei sille ole tehty mitään. Sen nimittäin huomaa jos kone on mekaanisesti rikki, mulla kävi yhden ostamani td koneisen kanssa sillaite, että pumpun pyörä oli luiskahtanu, säädettiin pumppu kohdilleen ja starttaamaan -> ekan pytyn lyödessä jakopään puoleinen nokkayörä lipesi -> KLING. No eikun pelonsekasin tuntein yrittämään pyöritellä konetta takasinpäin jakoremmi irrallaan että sais jollakin konstilla jaon merkkeihinsä, sitten venakoppa auki ja todetaan kaikkien venojen menevän kiinni -> merkit kohilleen ja kovaa ajoa.
Tuon voit jossakin määrin varmuudella tarkistaa että onko kone mekaanisesti ehjä, venakoppa irti ja pyörität konetta kierroksen, jos kaikki venat tulee kiinni ei ole mitenkään todennäköistä että koneessa on venttiilivaurio. Ostaisin pois jos kone käy ja savuttaa sinistä, ei tartte olla paljoa pumpun myöhässä niin käy mitensattuu jos käy, ja savuttaa ihan hulluna...