Imm:n kopautukset ei ole se korjaava toimenpide tässä tapauksessa.
Se on joko rikki (antaa vikakoodin) tai ei.
Auto käy ja kukkuu, vaikka imm olisi rikki. (lähtee käyntiin)
Se mitä olet tehnyt joka kerta, kun auto on sammunut, on juurikin se virtalukon käyttäminen.
Osittainen toiminta saattaa käynnistää autosi ja pitää sen käynnissä.
Tärinä taas lopettaa virtalukon toiminnan, eli jotain irti virtalukossa tai siis virtalukon pohjassa, missä on liuskat ja jousia ja ja....
Jos YKK anturi takkuilee, niin silloin loppuu kipinän tulo tulpille ja samalla bensan tulo suuttimista.
Liitinvikoja yleensä, ei kunnon kontaktia.
Oletko koittanut kipinän tuloa tulpille, kun auto ei lähde käyntiin??
Sitten on se bensapumpun rele, jossa voi olla tinaukset irti piirilevyllä, joka taas aiheuttaa näitä tärinävikoja.
Olis toki vielä satoja muitakin vikoja, mutta niistä myöhemmin.