Autoracing  KL-varaosat

Pojan Volvo B200e käyntihäiriö tuli - löytyykö apua Otaniemeen?

• 19 Vastauksia
  • 5673 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla 240

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Tuo hankaus ääni lienee ihan kiilahihnasta johtuva,tuskin sen vakavempi,hiljenee varmaan hetkeksi kun sumuttaa jotain sprayta hihnalle?
Muuten en viasta osaa sanoa, mutta aina mulle vaan ekana tulee tuo asentoanturi mieleen tai ilmamäärämittari, kun ne tuppaa semmosia kulutus osia olemaan,tiedä sitten?

Imm ja ykk-anturi taitaa kuulua mahdollisissa vikakohteissa tuonne b2x0f puolelle.

Poissa Chili

• Grand Luxe Touring
  • Ystävät tulevat ja menevät; viholliset lisääntyvät
Juu ei ole tässä autossa.

Hall anturi on ja voihan siinä vikaa olla, mutta kiekkamittari toimii ihan OK. Ja onhan se Hall-anturikin melko uusi.

Puola vaihdettu tänään - oli melko vanha, mutta tähän vikaan sekään ei auttanut.
Käsittämätöntä maailmassa on se, että se on käsitettävissä.

Paikalla 240

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
Ohjauspaineensäädin olis melkein seuraava veikkaus.

Paikalla 240

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi

Poissa Chili

• Grand Luxe Touring
  • Ystävät tulevat ja menevät; viholliset lisääntyvät
Juu. Pajallehan se piti viedä ja äsken soittivat, että virranjakaja oli jotenkin rikkoontunut; Hall-anturi oli irronnut niittauksistaan. Olin sen itse taidolla niitannut muutama vuosi sitten. Olisiko olleet liian pehmeää materiaalia ne niitit?

Sanoivat että sytytys oli myöhäisellä 45 astetta. Voiko se nyt olla edes niin paljoa ja auto lähtee käyntiin silti?  Ja kiekkamittari toimi. Itse olisin avannutkin virranjakajan, mutta ei sitä täältä etänä yllä avaamaan.

Pitää jouluna korjata se ja laittaa myyntiin - se virranjakaja.  :pomo:

EDIT: Uusi / käytetty virranjakaja korjasi tilanteen; auto käy ja kukkuu. Hall-anturi oli löystynyt, kun alumiininiitti oli pettänyt. Pitää laittaa seuraavalla kerralla teräsruuvilla kiinni!
« Viimeksi muokattu: 22.11.2013, 08:04:29 kirjoittanut Chili »
Käsittämätöntä maailmassa on se, että se on käsitettävissä.

Carcom Oy  Elekma