Nyt on seiskalla päästelty vaan eteenpäin ilman sen suurempia juttuja kun kerran hyvin toimii. Kirkkaat vilkut laitoin keulalle niin parantaa edes vähän tuota faceliftin ilmettä, sekä jotkut nurkkiin jääneet pienet H3 lisäpitkät ja ovenkahvoihin kromit.

Öljyt vaihtuu seuraavaksi.
Asiasta seuraavaan. Päätin ottaa seuraavaksi työnalle vanhempien edellisen käyttöauton mikä on seissyt pihassa pian vuoden. Eli Volvo V70 mk1 2.5 170hv.
Kain tästäkin vielä käyttöauto kannattaa fiksata jos ei itselle niin jollekkin muulle.

Listaa on vähän.
1.Lämppärin kenno vuotaa niin pahasti ettei lämmitystä voinut pitää ollenkaan päällä.
(korjattu)2.Kuskin oven stoppari hajalla
(Korjattu)3.Alkuperäisen maskin hajottua tilalle ostettu tuning maski johon pitänyt merkki liimata jo vuonna -08
(nyt liimattu)4.Perä makaa selvästi alempana kuin pitäisi orkkis jousilla.
(Toinen jousi oli katkennut, uudet jouset asennettu)5.Ilmastointi pysyy päällä noin 5min sen jälkeen kompura sammuu
6.Käynnistyksen estossa on jotain hämärää kun välillä antaa startata ja käynnistyy sekunniksi ja sammuu välittömästi. Kojetaulun punainen varashälytin valo vilkkuu silloin.
7.Ovien tiivisteet repsottaa ja kiinnikkeitä hajalla
(korjattu)8.Molemmat kaukosäätimet palasina
(Uusilla kuorilla kasattu)Eli tuollaista pientä puuhastelua iltojen ratoksi.
Kenno oli niin helppo vaihtaa että suosittelen jos on pienikin epäilys sen vuotamiseen. Kuvasta näkee miten vähän piti purkaa. Ysiin
verrattuna pikkujuttu.


Hellan kenno sinne asettui ja uudet o-renkaat. Samalla sisäilman tunnistimen putsaus ja raitisilmasuodattimen.

Vanha näytti yllättäen tältä..

Jouset vaihtui uusiin motonetin farkun vahvistettuihin. Vanhat oli väsähtäneet ja toinen vielä katki niin kuin kuvasta näkee.

Ja maskiin merkin liimaus joka on ollut suunnitteilla sen 6 vuotta.
