0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kiitos, Siksi vaihdoin kaikki uudet, ettei siellä ole eriarvoista tavaraa! Ja kannat pitäisi olla ok eli on hangattu pois jos mitää olikaan.... Ledejä ei ole. Mutta vielä ei auta, vikavalo sen kuin palaa.... Missä muuten se vikavahti tarkelleen on??
Pyöreä mötikkä releiden seassa.Palaako kokoajan valo? Pareittain kun ottaa polttimoita pois niin löytyy helpommin. Mutta väärin asennettu ja hapettunut vetokoukun johtosarja aiheuttaa myös kokoajan palamista. Myös jälkiasenteinen spoileri vaikuttaa (tosin sillon syttyy vain jarruttaessa)
:hello: mulla on näin, oli molemmat orggis ja spoikkavalo niin ei palanut, mutta poistin orggiksen niin nyt palaa kun painaa jarrua. Miten pääsen eroon tästä? Orggikseen polsun verran vastusta?
Spoilerilliseen tulee uusi vikavalovahti, joka on erimallinen ainakin kuin itselläni orggis Riippuu myös auton vuosimallista ja johdotuksesta kuinka tuo spoilerin jarruvalo tulee oikeaoppisesti kytkeä. Haluatko ohjeet? Löytyy kyllä koko nivaska
mulla motonetin ledivilkkujen vastus kytketty vakiolisäjarruvalon paikalle ja spoilerin ledivalo saattaa olla ryöstetty takavalolta...(edellisen omistajan kytköksiä). ei ilmota valovikaa.
Mulla syttyy lampunvikavalo kun pistää peilien/takalasin lämppärin päälle. Myöskään lähivalot eivät toimi silloin kun kolmiasentoinen valokatkaisija on pitkät valot asennossa.
nii taikka onko tullu laiteltua ledi polttimoita?
Pitää varmaan tsekata koukun johdot.