Kerro toki 8" subien merkki/malli ja vahvistimen merkki/malli niin helpottaa kummasti.
Ei tarvitse arvailla.
Aivan... sorry.

Vahvarin merkki nyt tulikin tuolla jo aiemmin esille että on autostudio, mutta mallin katsoin vasta eilen, eli se on B502i
Subit on honkkarin "halpissubit" eli oisko merkki ollu SSL ja yksi puhekelaiset.
Tuon yhden kaavion mukaan, mikä laittamani linkin takaa, kytkettiin myös 2x12" soimaan ja ne toimi ainakin hyvin. Tosin vahvarissa oli "pikkusen" enempi tehoa kuin tossa Autostudion pikkusessa, oiskohan ollu siltaamalla kilon verran.
Eilen olin yhden kaverin kanssa yhteydessä ja saan siltä tänään 2-kanavaisen vahvistimen, järeämmän kuin tuo mun nykynen. Tehoista ja merkistä en vielä tiedä tarkasti kun oon vasta tänää menos valitsee muutamasta vaihtoehdosta sen sopivimman. Mutta tehoa nyt siinä jokatapauksessa tulee olemaan enemmän. Toisen vaihtoehdon kumminkin tiedän jo etukäteen.
Se olis tuossa linkissä oleva -->
MacAudio MPX Mono ja kyljessä lukee 1ch amp max 1500w ja monovahvari juuri subikäyttöön tarkoitettu, että oiskohan se hyvä vaihtoehto noille subeille vai meneekö jo liian tehokkaaks? Toinen on joku 2-kanavainen, enempää en tiedä ennenku käyn kattoos. Ja saatto olla joku kolmaski 2-kanavainen vaihtoehto.
Senhän vois sit ton mun Autostudion laittaa jollaintapaa soittamaan auton joitakin muita kajareita, vai onko siinä mitään järkeä?