Töttöröö vaan tännekin taas pitkästä aikaa. Viikonloppuna vaihdoin sytytysosia.
18.3.2017 / 357426km
Bougicord sytytystulppasarja
Bosch Virrajankajan kansi
Bosch Pyörijä
Paikalleen jäi noin 2tkm ajetut NGK CR8ES tulpat.
Epämääräinen tärinäkin lie paikantuu ja taka-akselin ylityksen kohdalla pakoputki ottaa kiinni. Varmistunee torstaina.
Tosta huomasin että puuttui pultit, onneks löyty varaosabiilistä suoraan käypäset:

Vasemmalla uus pyörijä, oikealla vanha. Oishan tuo vanhakin kai mennyt vielä.

Tommonen kuppi oli vanhan virranjakajan sisällä, uudessa ei tullut mukana joten jätin pois.

Uudet tulpanjohdot tuli mukavasti nipussa valmiina.

Tulpat näytti tältä, mielipiteitä?

Tällä viikolla mahdollisesti vielä katsotaan saako leimaa ilman isompaa jumppaa ja/tai millainen vikalista tulee. Alle ois menossa myös 3" BSR:n RST putkisto, tai downpipe tais olla 3" ja sit pienenee 2,5". Jossain vaiheessa siihen myös tulee Y-haara ja tuplaulostulot, ainakin todennäköisesti kun puskurissakin on reiät molemmin puolin.

Alustaa pitäs kattoa myös joka nurkkaan uusiks. Etujarruille ne siirtoraudat hommasin ja muuta ei kai puutu kuin 302mm levyt.
Lisäksi pitäs selvitellä kuka tekis vähintään ton vasemman takakaaren siitä eturenkaan edestä uusiks noin 20-30cm matkalta ja/tai ottais koko auton käsittelyyn ja maalaukseen. Ei vaan oikein ole löytynyt harrastelijaystävällisiä hintoja tai muuten kohtuullisia paikkoja lähiseuduilta.
