
Moottori tuli avatuksi tuossa sivutyönä. Voipi sitten koria hitsatessa samaan aikaan toisella korvalla ajatella, mitä se moottori vaatii.
Sylinterit on aikanaan porattu .030 ylikokoon ja näyttää kyllä hyvältä nyt. Ei ole kulunut sen jälkeen. Männänrenkaita oli jumissa seisonnan takia.
Kampiakselista on kiertokangenkaulat hiottu ensimmäiseen alikokoon, runkolaakerit STD. Uusilla laakereilla vaan nippuun.
Nokka-akseli menee vaihtoon. Yhdestä nenästä on kaksi milliä kulunut poijes.
Kauhean p*skanen se kone on sisältä!
Kosteutta on pesinyt öljytiloissa.
Niin, ja kannessa muutama venttiili aukijumissa. No, eiköhän ne siitä irtoa.

Avasin ensimmäisen istuimenkin, jotta näkee mitä ne tarvitsevat.
Kaikki istuimet ja selkänojat rapisevat ihan kuin suolakeksipaketti olisi verhoiltu.
Vaahtomuovi/kumi on ihan rapsakkaa ja pöllyävää.
Uudet kankaat ommellaan ja sisällysvaahtokumit pitää ottaa varaosahyllystä, 144:sen entiset.