Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

b230fk ei ahda max. 0,4bar

  • 16 Vastauksia
  • 4041 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
b230fk ei ahda max. 0,4bar
« : 30.11.2013, 00:58:20 »
mikä voisi olla vikana kun ei tosiaan ahda b230fk kun max. 0.4bar:a? hukkaportin kello vaihdettu ft:stä.
940 -97 B230fk+M90

Poissa Jara_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • Wäärin Wirittäjä #7
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #1 : 30.11.2013, 09:07:25 »
Se Ft:n kello voi olla löysä niin ei jaksa pitää enempää ku sen 0.4 tai onko jossai paine puolella ohi vuotoa. itellä fk kans ja se kyllä ahtaa ny 0.6 ja ei oo ollu ongelmia
Volvo 945 B230FK+M90 vm.-95 harraste kampe
Volvo 945 B230FD käyttis
EX: 745 740, 240, 340, 3 Mersua, 4 Nissanin Maasturia/lavuria, 7 Toyotaa, 2 Fordia, isuzu, vw golf&passat ja yks fiat

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #2 : 30.11.2013, 14:22:37 »
löyty vika  ELK  läppä "hukkis liikuttaa sitä" ei pääse menemään turbon sisällä kiinni onko se joku "pakoläppä" en tiedä. mutta siinä vika luultavasti. en tiedä mistä syystä se läpän akseli on tullut alaspäin. täytynee joku patentti laittaa siihen.
940 -97 B230fk+M90

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #3 : 30.11.2013, 22:23:18 »
yhet prikat kellon alle vielä niin on  hyvä. meni jotenkin LIIAN löysästi kello paikoilleen.
940 -97 B230fk+M90

Poissa Jara_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • Wäärin Wirittäjä #7
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #4 : 01.12.2013, 08:41:45 »
no se kertoo nimen omaan että alkaa olla väljä  :)
no rupesko ahtaa enemmän ku 0.4 ?
Volvo 945 B230FK+M90 vm.-95 harraste kampe
Volvo 945 B230FD käyttis
EX: 745 740, 240, 340, 3 Mersua, 4 Nissanin Maasturia/lavuria, 7 Toyotaa, 2 Fordia, isuzu, vw golf&passat ja yks fiat

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #5 : 01.12.2013, 18:01:01 »
siellä oli kahdet prikat välissä, mutta ei vieläkään riitä  :'(
940 -97 B230fk+M90

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3832
  • 195hv/406Nm
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #6 : 01.12.2013, 18:13:41 »
näyttääkö mittari varmasti oikein  ???

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #7 : 01.12.2013, 22:07:06 »
kyllä uskon että näyttää. uusi mittari, hiflexiltä ostettu. kyllä tuo nyt ahtaa mittarin mukaan n.0.7bar. piti kylläkin laittaa 10mm mutteri sinne kellon alle. noh, tänään tuli kaikki öljyt pihalle turbon paluu putkesta   ELK ELK ELK
940 -97 B230fk+M90

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #8 : 02.12.2013, 17:56:48 »
menee tosi hienosti perkele.... ahdot on nyt hyvät 0.7bar, mutta nyt on ilmeisesti kansipahvi sökönä  >:(   paisarin korkissa on valkoista vaahtoa ja neste on ihan paskan ruskeaa  >:( öljykorkissa ja tikussa ei merkkejä kansipahvin rikkontumisesta??
940 -97 B230fk+M90

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4488
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #9 : 02.12.2013, 20:52:33 »
Pääset siis kansi ja turbo-remppaa tekemään!   :-[


Tervetuloa kerhoon!


Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

Poissa Kivinjuh

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 470
  • www.vrcf.fi
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #10 : 02.12.2013, 21:09:34 »
Pääset siis kansi ja turbo-remppaa tekemään!   :-[


Tervetuloa kerhoon!
Taidan liittyä kans tähän "kerhoon"  :-[ ahdoin vanhaa vakio B19a konetta 0,5 bar niin heti  kansipahvi petti,taisi olla silti alkuperäinen pahvi vielä,vuodelta -78 ettei se ihmekään ole.  :D Pääsin sentään vähän turbon makuun. S*
Nyt XC70 D5 -06,+Esikoisen 850 sedan-95,kuopuksen 850 sedan-95 Joskus ollut 760GLE-86,960stw-95 V70-97,S80 T5-00, 242 R-sport-78, Amazon-70.

Poissa seiskanelonen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 286
  • www.vrcf.fi
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #11 : 02.12.2013, 23:37:05 »
No niin , ajattelin juuri omaani veronpalautuksilla vähän piristää kun tuo lastumestari Toni näyttää asuvan tuossa suht lähellä. On kumminkin alkuperäinen tiivistys ja nyt 280 000 mittarissa ja Ft. Se on palaverin paikka
sisäänajettuja volvoja
144Gl-74, 244 Dl-79,  244 Dl-83,  244 Gle-84,
740 Gle-90, 940 Ft-94

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #12 : 03.12.2013, 07:46:36 »
No niin , ajattelin juuri omaani veronpalautuksilla vähän piristää kun tuo lastumestari Toni näyttää asuvan tuossa suht lähellä. On kumminkin alkuperäinen tiivistys ja nyt 280 000 mittarissa ja Ft. Se on palaverin paikka

Äläs nyt.  Mulla on sama yhdistelmä kun sulla, satatuhatta enemmän ajettuna. Kestää hyvin baarilla ajella.  Ruusujan motti on yli puoli miljuuna rullailtu.


Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 701
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #13 : 03.12.2013, 09:35:54 »
 Juuh, sisään ajettu vasta kone  S*  no onneksi ei vielä lämpöjä nosta niin voi vielä hissukseen ajella sen aikaa että saa kaikki tiivisteet hommattua ja toisen kannen, minkä voi laittaa jo edeltä taso oikasuun.

940 -97 B230fk+M90

s73

  • Vieras
Vs: b230fk ei ahda max. 0,4bar
« Vastaus #14 : 03.12.2013, 11:12:30 »
Täällä kannen kunnostus maksoi lähes saman hinnan mitä purkaamolta ostettu kansi. ???

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy