Eilen tuli sitten tutkittua tuota ajovalonpyyhintä ja purettua moottori atomeiksi. Selvisi, että isopyörä hirtti kiinni.

Punainen pyörä joka pyörii metallilätkässä kiinni ja liikuttaa vipua ja pyyhkijänvartta oli juminyt peltiin kiinni, vähän pirraa, viilaa, hiekkapaperia ja vaseliinia nii johan rupes toimimaan.

Tänään sitten oli volvon katsastus taas.

Menin entiselle työpaikalle mittaamaan päästöjä volvosta ennen katsastusta niin kaasutin oli perussäädössä ja näytti Co 4.15, vähän siinä säätelin aikani seosruuvia ja lopulta Co oli 1.69. Semmosen lukeman printtasin, kun Co liikkui 1.5-1.8 välillä. Kurvailin sitten katsastukseen jossa inssi vilkaisi päästölapun joka oli mukana ja katsoi puslat ja kehui, että onpa hienot alatukivarret, kun kiiltää uutuuttaan ja sitten kyseli, että olenko huoltopalvelu karppisella töissä, kun päästöjen ottajan ja asiakkaan kohdalla oli sama nimi.

Noh löihän se lopulta sitten leiman paperiin ja repi ajokieltotarran pois

Kotipaikalla sitten laskeskelin, että paljonko meni ns 185000km huoltoon rahaa ja tuumasinki äidille, että tällä rahalla olis saanu jo nettiautosta leimatun volvon

Huomenna sitten jos asentelis takalasinritilän paikalleen jos kiinnike on kuivanut, kun pystykiinnikkeen muovi oli halki molemmista päistä

