Toinen juttu on, että lämmönsäädinpanelista ku laittaa autom.tilan päälle parkissa ollessa ja lämpimällä koneella niin puhallin huutaa täysillä. Suuttimista ei virtausta lähes ollenkaan.
Itse mittasin puhaltimen käydessä täysillä 15 asteen pakkasella, että puhalluslämpötila oli 56 °C 5-vaihteella 82 km/h (~1800 r/min), nelosella noin 59 astetta @2400 r/min ja tyhjäkäynnillä putosi nopeasti reilusti alle 45 asteeseen. Ajossa saavutti helposti ainakin 60 °C (mittarin max näyttämä) puhalluslämpötilan, jos puhallin ei ollut täysillä. Kovin kuumaahan tuon ei tarvitse puhaltaa, sopiva lämpötila pysyi tuollaisella pikkupakkasella yllä noin 35 °C puhalluslämpötilalla.
Erikoista mielestäni on, että virtaus kulkee kai helpoimmin, kun puhaltaa manuaalilla "keskitasolta". Puhalluksen lämpötila nimittain nousi pari kolme astetta kun antoi puhaltaa kaikista reijistä täysillä. Luulisi virtauksen kulkevan helpommin, jos puhaltaa kaikkiin suuntiin kuin vain keskitasolta

Sitten minulla tuo automaattiasento antaa ilmaa ja lämpöä kovin niukasti. Vaikka kone on lämmin ja auto kylmä, puhallin ei ikään kuin reagoi tähän mitenkään. Lämmintä tulee mutta tuskaisen hitaasti. Kun vääntää nupista puhaltimeen vauhtia alkaa tapahtua. Kesällä kyllä jäähdytti kuuman auton nopeasti (eli puhallin kävi kovempaa kunnes auto jäähtyi) ja vaikutti toimivan kaikin puolin ihan järkevästi. Kabiinin lämpötilan säätö sinällään toimii ihan OK mutta puhalluksen määrä pitää säätää käsin, jos haluaa, että auto lämpenee jotenkin nopeammin liikkeelle lähdön jälkeen.