Pääsee vaihtamaan KORIN ja MOOTTORIN johtosarjat boxeineen, puolet ruiskun osista, imusarjan kylmäkäynnistyssuuttimelliseen, vauhtipyörän ja muuta kivaa. Ei siis juurikaan järkeä kun tuotakin pystyy lastuttamaan.
Imusarjaa ei tarvitse kylmäkäynnistyssuuttimelliseen vaihtaa, sillä tiedän, että niitä suuttimellisiakin on, mutten ole luonnossa niitä koskaan nähnyt. Uudemmissa nimittäin em. suutinta ei enää ole vaan LH hanskaa tilanteen ihan tavissuuttimilla. Toki vielä 984 binääristä löytyy vielä täppä sille, onko suutin olemassa vaiko ei.
Mutta jos lastu tuolle 2.2:lle löytyy, niin mitä sitä turhaa vaihtamaan.
Mitäs varsinaisia eroja tuossa 2.2 olikaan vs. 2.4, muuta kuin jakaja ja asentotunnistus?
Anturit lienen hyvin pitkälle samat (paitsi IMMu)?