KATSASTETTU. Ei vielä ihan valmis, mutta leimattu kuitenkin. Aamulla oli vielä monen näköistä säätöä. Nesteet koneeseen, uudet öljyt, kytkimen ilmaus, loput sähköt jne. Puolilta päivin auto hörähti eka kerran käyntiin, ei toki omalla polttoaineella vaan sprayn avulla. Hetki meni ilmatessa systeemiä, mutta jäi se lopulta omin voimin käymään. Huomattiin heti, että kaikki ei ole kohdillaan. Naftaa alkoi kertyä kannen päälle ihan kunnolla. Tais löytyä mahdollinen syypää paloon, oli nimittäin edelliseltä asentajalta jäänyt yksi polttoaineen paluuletku suuttimelle raolleen. Sieltä tuli ainetta ulos koko ajan. No se ei ollut iso vika korjata. Lisäksi yksi suutin vuotaa juurestaan hieman, sekin oli ihan löysällä. Täytyy vielä huomenna ottaa auki ja hoitaa vuodot pois.
Katsastukseen lähdettiin vähän takki auki. Mentiin autosähkön kautta ja saatiin vikakoodit nollattua ja siitä suoraan konttorille. Jarruttelin muutaman kerran matkalla ja siinä kaikki.
Leima tuli ja auto sammui konttorin pihalle, eikä enää käynnistynyt. Auto takas autosähkön pihalle ja joulukinkkua hakemaan. Matkalla tuli mieleen, että pissapojan letkut ei ollu paikoillaan ja katsastuksessa niitä tietty testattiin. Ei siinä muuten mitään, mutta moottorinohjausboxi tais saada kaikki ne vedet suoraan liittimíin. Oli nimittäin osa konehuoneen suojamuoveista vielä asentamatta. Oli mikä oli, toivottavasti saadaan taas huomenna kuntoon.
Konepelti ja spoileri on vielä maalaamatta. Olen joskus maalaillut autoja enemmänkin, mutta en viime vuosina. Taidan kuitenkin rohkeasti yrittää värjätä osat itse.

