Taas käy ja kukkuu

. Normi alkuvaikeudet tietty piti läpikäydä. Jäähdytin nestettä vuosi vääränmallisen tiivisteen välistä, tunnin verran meni paikallistamiseen ja korjaukseen. Onneksi vanha tiiviste oli hyväkuntoinen ja piti.
Polttoaineen paluulinjaston vuoto aiheutti enemmän päänvaivaa. Otettiin vaimon veljen kanssa putket auki ja puhallettiin paluuputki tankille auki paineilmalla. Olisko ollut niin, että paluulinjastoon kertyi painetta koska putkessa oli vettä tai jäätä eikä nafta päässyt palaamaan tankille vapaasti. Testattiin systeemi ottamalla paluuletku auki ja käyttämällä konetta niin että otettiin aine pulloon. Pienellä paineella tuli niin kuin kuuluukin.
Kolmas murhe oli kun auto tuntui kovin laiskalta ja käyntiäänikin oli vähän karkea. Samaan aikaan syttyi moottorin vikavalo. Samalla kun tutkittiin polttoainejärjestelmää kaveri hokas, että yksi alipaineletku oli irti. Paineet tiessään, turbo ei toimi ja sotkeentuu siinä vissiin muutama muukin juttu ja todennäköisesti moottorin vika valokin syttyi. Alipaineletku oli varmaan auennut kun vaihdettiin sitä tiivistettä.
Eli kaiken näköistä pientä hässäkkää, mutta nyt auto tuntuu ja kuulostaa normaalilta. Olisko lopultakin kunnossa, toivottavasti. Yhtään lisämurhetta en enää kaipais.
Konepelti ja spoilerikin ovat maalattuna ja paikoillaan.