Race.fi  Puotilan autokorjaamo

240 k-jetti

  • 26 Vastauksia
  • 4473 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa abody64

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • www.vrcf.fi
240 k-jetti
« : 23.12.2013, 18:15:50 »
Ei lähe käyntiin,pikkusen pörähtää ja saattaa hetken käydä miten sattuu ja paukuttaa putkessa.Vaikuttas sähköpuolen vialta??Bensaa ainaki hajun ja tulppien kastumiseta päätellen saa.En oo vielä hirveesti tutkinu,mut mistä kannattas alottaa?Jakajankansi ja pyöriä näyttäs silmämääräsesti olevan ok.K-jetti-86.
volvo 240 gl-88
volvo 240 gli-86
volvo 142 -70
volvo 940 -91

Paikalla 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1282
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #1 : 23.12.2013, 18:23:29 »
Imusarjan alta lisäilmaluistin letku irti. Tästä se yleensä kannattaa aloittaa. Sen jälkeen uutta virranjakajan kantta ja pyöriää...

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #2 : 24.12.2013, 09:25:01 »
Mulla on tullu samat oireet kaksi kertaa. Ekalla kerralla oireet meni ohi yön yli odottelemalla ja toisella kertaa tein kaiken mahdollisen, vaihdoin kaikki sytytysosat, tarkastin jaon ja kaikkea, mutta varsinaista syytä ei löytynyt, mutta auto alkoi toimia ja veikkaisin sytyt.osia syyllisiksi. Kirjoitahan tänne ylös jos löydät jonkun syyllisen vikaan. Jouluja kaikille! ELK
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Poissa abody64

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #3 : 25.12.2013, 11:22:54 »
Laitellaan kun vika selviää,Heti kun pyhät on ohi haen virtavehkeet uudet.Nyt muutaman seisomispäivän jälkeen lähti käyntiin mutta käy huonosti.paukuttaa putkessa ja röpöttää,pysyy käynnissä vaan kaasupohjassa.
volvo 240 gl-88
volvo 240 gli-86
volvo 142 -70
volvo 940 -91

Poissa abody64

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #4 : 25.12.2013, 11:26:35 »
Sen verran vielä että kaikki letkut on paikollaan.
volvo 240 gl-88
volvo 240 gli-86
volvo 142 -70
volvo 940 -91

Paikalla 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1282
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #5 : 25.12.2013, 11:32:33 »

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #6 : 26.12.2013, 13:00:22 »
Samaan ketjuun kysymys, eli kuinka muitten letkujen tulee olla kiinni suuttimessa? Kun itsellä näyttää olevan vaan painettu letku suuttimeen?
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #7 : 26.12.2013, 14:13:24 »
Sytytyspuola voi olla kypsynyt.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #8 : 26.12.2013, 14:40:43 »
Samaan ketjuun kysymys, eli kuinka muitten letkujen tulee olla kiinni suuttimessa? Kun itsellä näyttää olevan vaan painettu letku suuttimeen?
Ne letkuthan onkin vain paluulle. Bensahan tulee suuttimille putkilla.
Jäitä housuun!

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #9 : 26.12.2013, 18:18:21 »
Mulla ei tuu suuttimeen ku letku ja se tulee määräjakajan päältä. Ja nyt on kyse vaparista. Ja letku on vaan painettu suuttimeen.
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Paikalla 240

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1282
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #10 : 26.12.2013, 19:35:43 »
Ne letkuthan onkin vain paluulle. Bensahan tulee suuttimille putkilla.

LH:ssa suutinpukki. K-Jetissä suuttimen irrottamiseen letkusta tarvitaan kaksi lenkkiavainta. B27e oli ainakin banjoliitos. K-Jetissä jotkut letkujen liitokset oli tehty jotenkin prässäämällä tai kuumakäsittelyllä (ei toivoakaan saada vetämällä irti).

Poissa Puavo

  • Riimittelevä konsultti
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1609
  • Mafia Connections
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #11 : 27.12.2013, 00:00:57 »
Jako voi olla hypännyt jos jakohihna on päässyt liian löysäksi.
Volvo 244 DL -84 -> Volvo 245 GLi -87 -> Volvo 244 Turbo -81 -> Volvo V70 I Classic ->  Toistaiseksi Volvotta

Poissa abody64

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #12 : 28.12.2013, 10:50:07 »
Sen verran päivitystä että nyt ei enää yritäkkään käyntiin,virtavehkeet tilattu.
volvo 240 gl-88
volvo 240 gli-86
volvo 142 -70
volvo 940 -91

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #13 : 28.12.2013, 11:58:17 »
Uus puola kannattaa vaihtaa myös. Omistatko ajotuslamppua? Sillä myös hyvä tarkastella. Mulla oli sillon ihan samat oireet ja ei ainakaan johtunu pa-pumpusta ku 5bar anto painetta suodattimen jälkeen olevalle mittarille.
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 k-jetti
« Vastaus #14 : 28.12.2013, 13:18:27 »
Tuleeko kipinää ylipäänsä? E-koneen sytytys koostuu sytkäkivestä, jakajasta,puolasta ja simppeli johtokimppu+perus tulpat ja johdot. Onhan niitä hall-antureita myös hajonnut. K-jet ei myöskään siedä jos se kumitötterö mikä siinä ilma-bensa jakajassa huonosti.

 

Autoracing  KL-varaosat