Sama ongelma mulla 940:ssä. Tosin en viitsinyt alkaa korjaamaan tuota 570 tkm ajattua vaihdetta enään, kun se puslakin oikealla (Volvo osanumero 6819449-7, KOYOLLE se tunnetaan varaosalistalla, muista en tiedä - enkä ole saatavuutta selvitellyt, jos korjaan tuon hyllyyn jäävän, täytynee kysellä sitä....) on hieman väljä.
Tilasin KOYON tilallalle KOYON Usa:sta. Hintaa 150 $ pantin ja ulompien nivelten, ja lähetyskulujen kera tuli 356, 94 €.
Tähän kun laskee mukaan Suomen alvn ja tullin lienee tuon KOYON hinta kotitullissa jotain 455 €. Kohtuuhinta, jos tuo tehdaskorjattu tanko kestää käyttöä puoletkaan tuosta uudesta.
Jotenkin olen päätynyt siihen, että tämä KOYO Japanilaisena on näitä euroopan ihmeitä kestävämpi ohjausvaihde.

Ja taas toimituksen nopeus yllätti positiivisesti!
Tilasin osan 21 04. ja se oli Vantaan Postitullissa jo 26.04., ilmoitus minulla 28 pvä, jonka tullasin netissä (tullinikkeellä 8708943500) saman päivän iltana.
Hintaa ohjausvaihteelle kotipostiin toimitettuna tuli 356,94 € ( =vaihde, ulommat päät. panttimaksu 150$, lentopaketti 110$) + tullimaksu 4,5%(16.06€) ja tämän päälle alv 23% koko summasta (85,79€).
Eli kaikkiaan 458,79 €. Halvempi, kuin Motonet, saatavuus parempi ja nopeampi, ja lisäksi sain haluamani KOYON!