Tämäki löyty taas ladosta. 2017 kesä oli ja meni (ja pari muutaki kesää) mutta motivaatiota ei löytyny.
Jarrunesteet oli karannu jo 2016 jarruvikavalon anturin välistä ja nyt tuli joku ihme tarve saada auto ajoon, ei muutaku auto säilöstä kotio ja jakotukki osiksi. Purkuauton jämistä löyty jakotukki ja sieltä yks ehjä tiiviste, no yks riitti ku toinen vanha oli vielä ok. Jakotukki kasaan, jarrujen ilmaus ja seuraavana aamuna leimalle, tai ainaki meinasin.
Aamulla 3km ajon jälkeen pysähdyin tallille tarkistaan renkaiden ilmanpaineet niin samalla tuli todettua että käsijarru jää päälle. Auto talliin, kuskinpuolen takajarruhilut pois ja käsijarruvaijeri jumis. Pienellä herkistelyllä lähti liikkeelle että sai käsijarrun pelaamaan välttävästi, matka jatkuu kohti katsastusta.
Konttorin pihas ei lähe käyntiin, saattaa olla koho jumis ja uittaa bensaa koneeseen. Lähti kuitenki käyntiin n. vartin erinäisten toimenpiteiden jälkeen ja katsastus jatkuu. Katsastus ok ja paperit käteen nii auto sammuu halliin eikä lähe taas käyntiin -> lykkäämällä pihalle. Taas sai ihmetellä että mitäs v.. ny, sitte tuli muistikuva jostaki takaraivosta että teki 2015 tms saman ja lähti käyntiin ku otti bensapumpulta virrat pois ja starttas, no niihän sen sain taas käyntiin ja nopiaa kotio.
Tästä jatkuu huomenna kaasarin purkuoperaatiolla, liekö reilulla 4v seisomisella vaikutusta asiaan kans.
Loppuun muutama kuva. Jakotukin tiivisteet, oikeenpuoleinen näyttää vähä epämuodostuneelta:

