Autoracing  KL-varaosat

B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty

  • 32 Vastauksia
  • 9161 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #15 : 03.01.2014, 18:27:22 »
nyt ykkösen mäntä ylhäällä pyörijä näyttää ykkösen johtoon ja venttilit korkista kurkattuna molemmat kiinni ja merkit kohdillaan ja konetta kun veivailee ympäri niin ei oikeen mitään vastusta, eli olisko siellä joku solmussa eihän pitäis silti kiltata kö?
Kuin helevetisti se ehti kiertää? B200K kyllä kajauttaa venat solmuun jos ne jää auki kun mäntä tulee yläkuolokohtaan.
Jäitä housuun!

Poissa Chili

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 952
  • Ystävät tulevat ja menevät; viholliset lisääntyvät
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #16 : 03.01.2014, 19:09:48 »
Oliko sulla virranjakaja irti? Asensitko 180 astetta pieleen?
Käsittämätöntä maailmassa on se, että se on käsitettävissä.

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #17 : 04.01.2014, 15:02:18 »
Oliko sulla virranjakaja irti? Asensitko 180 astetta pieleen?

ei ollu irti, mittaanpa ne paineet kun saan mittarin käsiini.
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #18 : 04.01.2014, 16:38:48 »
ei ollu irti, mittaanpa ne paineet kun saan mittarin käsiini.

Pian tulee mittari mitäs tässä koneessa olis normaali paineet?
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1293
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #19 : 04.01.2014, 16:42:32 »
Pian tulee mittari mitäs tässä koneessa olis normaali paineet?

10.0

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #20 : 04.01.2014, 16:51:59 »
10.0
PERKELE, ei sotketa puristuspaineita ja puristussuhdetta! 10bar on jo väljän koneen lukema, semmonen 12-13bar on hyvä. Ja jos kovin paljon alle 10bar jää tai ei oo puristuksia ollenkaan niin sulla on venttiilit solmussa.
Jäitä housuun!

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1293
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #21 : 04.01.2014, 17:19:14 »
Puristussuhde, puristuspaine, ohivuotomittaus... joutuupa itse tässä opiskelemaan. Ja minä kun olin tyytyväinen, kun syksyllä mittasin b21a:sta tasaisesti kaikista pytyistä 8.5bar. Huohottaa korkista hitosti, päästöistä läpi, mutta käynti ei niin nättiä.

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #22 : 04.01.2014, 19:43:14 »
jooh, eipä sieltä paineita löytynyt.. 3bar oli paras  >:( aloin kantta nyt irrottelemaan samalla löyty nokka-akselin hammaspyörän takaa siitä stefan kohdalta haljennen näköinen kolo mistä ihmeestä siihen sellainen on aiheutunut..

kaikki pakoventtiilin solmussa.. :)
« Viimeksi muokattu: 05.01.2014, 12:15:13 kirjoittanut jaako »
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

Poissa 240

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1293
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #23 : 05.01.2014, 12:38:01 »
Oliko tässä nyt jako hypännyt, hihna katkennut, hihnasta mennyt hampaat, kampuran rattaan kiila hajonnut, karstanen kone ja venttiilit eivät ehtineet mäntien tieltä ylös kovilla kierroksilla...?

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #24 : 05.01.2014, 22:09:50 »
Oliko tässä nyt jako hypännyt, hihna katkennut, hihnasta mennyt hampaat, kampuran rattaan kiila hajonnut, karstanen kone ja venttiilit eivät ehtineet mäntien tieltä ylös kovilla kierroksilla...?
Valve float, pattipäämännät. Ei tartte sen kummempaa. Mutta pitkään on pitänyt kaasua pitää pohjassa että tuosta venttiilit on sekaisin saanut.
Jäitä housuun!

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #25 : 06.01.2014, 16:59:58 »
Valve float, pattipäämännät. Ei tartte sen kummempaa. Mutta pitkään on pitänyt kaasua pitää pohjassa että tuosta venttiilit on sekaisin saanut.
ei kyllä kauhean kauaa.. mahdollista on sekin että pompannut ja sitte uudellen starttauksessa? noh.. uutta osaa ja nippuun. jonkunverran kyllä varmaan kiersi ilman rajotinta. tyhmästä päästä kärsii  :idiot2:
« Viimeksi muokattu: 06.01.2014, 17:01:37 kirjoittanut jaako »
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #26 : 06.01.2014, 17:03:43 »
Oliko tässä nyt jako hypännyt, hihna katkennut, hihnasta mennyt hampaat, kampuran rattaan kiila hajonnut, karstanen kone ja venttiilit eivät ehtineet mäntien tieltä ylös kovilla kierroksilla...?
rattaan kiilaa en kyllä löytänyt  :o
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #27 : 07.01.2014, 00:00:11 »
Jakopää sielä on pettäny. Yhden b19a koneen hajotin joskus tahallani kun halusin testata mitä se kestää huudattaa. Ei se ennen hajonnu kunnes vesipumppu meni ja lämmöt nousi ja sitten hirtti kiinni kone. Tuossa b19a nyt ei venat mee solmuun vaikka hihna katkeis. Kansi oli ihan kunnossa kun sen otin irti.
V70 TDI

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #28 : 10.01.2014, 19:34:21 »
juu saahan ne solmuun kai käsinkin.. muttä täsä ei kyllä mennyt käsin kun epäilin..
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

Poissa jaako

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
Vs: B200K jakopää sekaisin? ei käynnisty
« Vastaus #29 : 11.01.2014, 18:45:13 »
mimmonen ero on B ja E nokalla? kumpi jyrkempi?
940 turbo classic  -98, 740 -88, 745 -89

 

Carcom Oy  Elekma