Moottoriin valmistui päivitys osaa viikonlopun aikana.
Eli 531 kansi seuraavilla speceillä.
45,7mm Burton rst imuventtiilit ja 1/45 kolmikulmaseetit, 38,1mm Burton pakoventtiilit 1/45 kolmikulmaseetit. Ohjaimet hoonattu (imuventt.ohjaimen välys 0,025mm ja pako 0,035mm), Kanavat portattu, Saxmannin nokka-akseli, KLracingin tuplaventtiilinjouset (~50kg/110kg), vw chromoretainerit. Palotiloja hieman avattu ja kansi plaanattu. Nokkalinja ja nostinpesät kiillotettu.
Palotilojen terävät reunat viistetty kalvaimella plaanauksen jälkeen (ei riskiä esisytytyksestä), pakosarjan pinnapulttien kierteet Time sert-holkitettu ja tulpankierteet käyty tapilla läpi.
Kiitokset vaan Siilinjärven suuntaa Hegeh



Ja nokan tiedot

Tämä sitten vaihdetaan samalla kun ahdinta päivitetään, toki kyllä nyt taitaa tuntua siltä että myös FT männät vaihdetaan takokamoihin ja porataan ylikokoon lohko.
Ja tämä tehdään vasta sen jälkeen kun 740 saatu leima, ei kehtaa nyt purkaa tätä levälleen
