Joo tosiaan jokainen tekee sitten omalla vastuullaan jos ottaa tästä mallia eli en takaa että tulee kestämään ja nämähän ei ole tieliikenne lailliset jos pilkkua nussitaan.Mutta kuten kuvistakin huomaa on vakionakin nuo silmukkapäät kiinni hitsaamalla sekä ylä- että alapäässä ja niitä ei ole edes ympäriasti hitsattu kiinni tehtaallakaan.
Tein myös empiirisen kokeilun hitsaamalla tuosta toisesta vanhasta iskarista irtileikatun alapään kiinnityslenkin tuohon katkaistuun yläpäähän. Sen jälkeen kiinnityslenkki ruuvipenkkiin kiinni ja lähdin vääntämään iskarista ja tuloksena oli että iskunvaimentajan varsi ja lenkki vääntyi mutta hitsisauma kesti joten eiköhän noi jotain kestä.
Migilla turasin palikat yhteen
Eikös sitten voisi lyhennellä kotikonstein myös etuiskareita ilman sorveja?
Rälläkällä vaan poikki ja pala pois välistä, kattoo vaan ettei muokattu kohta pääse rikkomaan stefaa? 
Etuiskareissa homma on hieman toinen jo senkin takia että ne ottavat vastaan myös paljon sivuttaisia voimia toisin kuin nuo takapamput joihin kohdistuu vain pitkittäiset voimat.