No hoh!
Nythän tempun teki! Toissailtana rouva tuli työmatkalta ja Volvo oli aloittanut otsikonlaisen ruikutuksen. Tehot tippui ja Moottorijärjestelmä vaati huollon. Kotiintultuaan tarkastin Torquella ja OBD Autodoctorilla vikakoodit ja tauluun napsahti: P00BD, "Mass or Volume Air Flow "A" Circuit Range/Performance Air Flow Too High". Nollasin koodin ja matka jatkui kunnes tänä aamuna kukonlaulun aikaan lähdin minä vuorostani työreissulle. Reilu tunti ajettuani tuli sama homma eteen. Nollasin taas koodin ja matka jatkui. Illalla kotiintulomatkalla mitään ongelmaa ei ollut.
Jotenkin näkisin yhdistävänä tekijänä sen, että aina kun tuo ilmoitus on tullut on keli muuttunut äkisti pakkasen puolelle. Eli olisikohan ilmamassamittarissa tai jossain anturissa ongelmaa? Vikakoodin nollatessa auto kiihtyy niinkuin pitää eikä kulutuksessa ole mitään eroa normaaliin.
Vinkkejä vastaanotetaan ennenkuin vien autoa pajalle

Edit: biili on siis 205 luupäinen D5