KL-varaosat  Race.fi

Hiltsun V70 TDI -97 Myyty

• 605 Vastauksia
  • 157500 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Vs: *Blackpeace* V70 TDI -97 Keulan valomuutos, ISOJA kuvia S.28
« Vastaus #435 : 31.08.2012, 21:23:32 »
Mulla oli saman tyyppistä kalvoa joskus. King merkkistä. Ei enää ikinä.   :facepalm:
Oisit vaikka Gilan kalvoo ostanu.

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #436 : 31.08.2012, 22:43:31 »
Mulla oli saman tyyppistä kalvoa joskus. King merkkistä. Ei enää ikinä.   :facepalm:
Oisit vaikka Gilan kalvoo ostanu.
Mie en ees tiijä ton merkkiä, aattelin että kun en luota taitoihin, ostan  halvinta, niin ei kiukuta jos menee hukkaan. Maksokohan se 15€  ~3*0,7m rulla, hyvää kalvoa muuten, mutta saa liukastetta läträtä tosissaan, mutta jos aamulla onnistuis, vielä riittäis kahteen yritykseen, rullasta sain 6-ikkunan verran paloja... Ne volvo tarrat kun oli ikkunassa niin ei tahtonu saaha millään sellaiseksi, että ei olisi jäänyt tripalien väliin sellaista harmaata aluetta, ei iso, mutta ärsyttävä.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
« Vastaus #437 : 31.08.2012, 23:09:25 »
Säästit siis ihan pirusti.   ;)
Tarroista jää aina. Vaatii työtä ja käsivällisyyttä että tulis hyvä.

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #438 : 01.09.2012, 01:47:03 »
Ne järkevät ideat tulee itselle aina hyvään aikaan... Ulkona plus 3-astetta, ajattelin että nyt ei varmaan kalvo jumahda heti lasiin. Otin kaapelikelan, jotta sai valoja vähän sisään ja ulos ja kuumailma puhaltimelle virtaa, vartin varmaan hieroin kalvoa, kun tuntuu tuo sivulasi vähän kaartuvan. Sitten vaan liukkaria lasille, suoja kalvo irti ja paikkaa hakemaan... Sehän meni kun nyrkki silmään, lastalla vetelin liukkarit välistä ja kalvot tiivisteitten alle, sekä ilmat sinne minne tykkäsivät männä, kuhan ulos tulivat. Nooh, siinä hymy perseessä asti, jotta nyt tulee hyvä, niin eikös se viime senteillä repässy kalvon peilikolmion kulmasta tiivisteen alta! Ja eihän se sinne ennee menny. Ei se ehkä muiden mielestä pahalta näytä, eikä emäntäkään sitä huomannu kun pyysin katsomaan, mutta se että sen tiedän ja osittain näänkin, niin eiköhän se aamulla vedetä vielä kerran... Kuskin puoli meneekin varmasti helposti kun on vähän harjoitellu. :) Hintaa liikkeessä parille lasille olisi varmaan noin 100€ ja itselle jos toi maksaa itse tehden 15€ niin kyllä se kannattaa, hyvää itsehillintä treeniä  :2funny:

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #439 : 01.09.2012, 11:20:30 »
Nyt ois kalvot laseissa. Mitähän sitä sanos... Haluis ehkä tummempaa, mutta tuo kalvotus nyt on sellainen, jotta joku miettii että tossa on jotain mutta mitä  ;D Pimeessä sitten onkin ihan musta  8)

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #440 : 04.09.2012, 17:39:00 »
Tän päivän ohjelma... Tehtyjä: kalvot poistettu, ovipahvit irti, peilit irti, ikkunan sisäpuolinen tiiviste irti kummastakin lasista, lasit pesty sisltä ja ulkoa. Tekemättä: uudet kalvot leikkaamatta ja laittamatta. Ongelma: vänkärin ovenkahva on väljä / ovi aukeaa vähän nyhtämällä, onko jotain vinkkiä vai puhdistus ja rasvaus vaan? Miksi kalvot meni uusiksi, noh oli jotenkin lasin alalaidan tiiviste ruhjonu kalvon / ei ole liimautunut tiivisteen yläpuolelta. Mutta jospa se nytten kun purin sen tiivistee  pois... Jos ei, niin seuraavaksi lasi irti jotta jälki miellyttää itseäni :)

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #441 : 04.09.2012, 23:17:43 »
Kalvotettu jokunen tunti sitten, äsken heitin tiivisteet ja ovipahvit paikoilleen. Vänkärin oven kahvan kehys on vielä hukassa. Ovikin toimii jouhevasti, kun rasvaa suihkin mekanismiin. Kuskin ovessa joku alkoi kolisemaan kun oven laittaa kiinni. Kahtoi jos humenna käyttää vielä senverrab irti ja vilasee irtosko joku... Täytyy sanoa että lasin kalvotus on älyttömän helppoa kun poistaa tiivisteen, ja saa jäljestäkin hyvää. Jos oikein tarkkoja ollaan, niin voisin tehdä vielä kerran, mutta pitäis hakea toinen rulla kalvoa. Joten mennään tuolleensa. Ja virheillä tarkoitan kahta pientä ruttua, jotka näkyy vain jos joku hiplaa laseja oikein läheltä. Tyytyväinen olen nyt ja maksoi 15€ ja pari suihkepullollista fairy vettä. Jos polttasin, niin varmaan olisi rahaa menny noin 20€ ja asenus juomien kanssa varmaan 50€ eli saletisti halvempaa kuin liikkeessä  :pomo:

Poissa Pappi

• Grand Luxe
  • **
  • Volvoton toistaiseksi
Vs: *Blackpeace* V70 TDI -97
« Vastaus #442 : 05.09.2012, 07:59:01 »
Työmäärään nähden pääsitkö tuntipalkoille? Muistelen vaan kun Lustig tummensi eräästä autostani lasit. 5 lasia, 45 minuuttia. Tuolloin päätin, että en kyllä kehtoo paljoa itse värkätä kun ei edes lounaspöytää ehdi käydä nauttimassa tummennuksen aikana. Iisalmessa näytti olevan lasien tummennus noin 250€.
Skoda Octavia Combi 4x4 Experience dsg -13 & Avensis 2.2D-CAT A -11...

Poissa JiiV70

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #443 : 05.09.2012, 08:43:47 »
Muistelen vaan kun Lustig tummensi eräästä autostani lasit.

Mulla ei enää tummenneta tuota kautta autonlaseja.
3 mun autoa tummennettu lustigilla, ja jokaisessa oli jossain lasissa roska/ilmakupla.

Sorry OT, jatketaan oikealla asialla!
Volvoton

Poissa Pappi

• Grand Luxe
  • **
  • Volvoton toistaiseksi
« Vastaus #444 : 05.09.2012, 08:51:33 »
3 mun autoa tummennettu lustigilla, ja jokaisessa oli jossain lasissa roska/ilmakupla.

Minulla tuli yksi ilmakupla mutta sekin hoidettiin takuuseen yhdellä puhelinsoitolla... Ei jäänyt p*skamaku suuhun palvelusta. Toki näitä tummennuksia tekee nykyään melkeen kaikki teippifirmat.
Skoda Octavia Combi 4x4 Experience dsg -13 & Avensis 2.2D-CAT A -11...

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #445 : 05.09.2012, 13:08:40 »
No jos tunti palkallisena olisin noita miettinyt niin eihän se olisi kannattanut, meinaan kun kolmannella kerralla tuli lasista hyvä. Lomalla ollessa ihan kiva kährätä kaikkea pientä. Ja ne mitä osaan teen itse. Esim eihän se ole paha hinta jos korjaamolla laittaavat talvirenkaat auton alle ja pesevät vanteet 20€ mutta silti tulee itse tehtyä moinenkin :D

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #446 : 07.10.2012, 19:22:19 »
Kiva syyskeli oli ajella, niin piti ottaa räpsyjä autosta, ja ajattelin tännekkin heittää muutaman. Eipä siinä viimeaikoina mitään ihmeitä ole tapahtunut... Renkaaseen uppos peltiruuvi, mutta tubeleks paikka ja ralli jatku. Ja moottorin tukikumi tuli vaihdatettua niin loppu se tärinäkin siihen 8)

Poissa viiksivallu

• Grand Luxe Touring
  • If it works, don't fix it.
« Vastaus #447 : 07.10.2012, 20:10:38 »
Asiallisen näköinen vaunu ;) vanteet+musta väri

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
« Vastaus #448 : 07.10.2012, 20:16:45 »
Kiva syyskeli oli ajella, niin piti ottaa räpsyjä autosta, ja ajattelin tännekkin heittää muutaman. Eipä siinä viimeaikoina mitään ihmeitä ole tapahtunut... Renkaaseen uppos peltiruuvi, mutta tubeleks paikka ja ralli jatku. Ja moottorin tukikumi tuli vaihdatettua niin loppu se tärinäkin siihen 8)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)
On se vaan korkee.   :facepalm:

:D

Poissa Hiltsu

• Grand Touring
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
« Vastaus #449 : 07.10.2012, 21:19:14 »
On se vaan korkee.   :facepalm:

:D
Sais se olla jonkun 5cm matalempi vielä. Toisinsanoen haluaisin jotta profiili menis kaaren sisään... Alustassahan on siis normi iskarit, edessä lesjöt ja takana kuormajouset  :idiot2:

Autodiagnoosi  Carcom Oy