Ei virtaustakaan mutta se on kuitenkin yleisin siitä käytetty mittayksikkö autofoorumeilla 
Lähinnä hain siis sitä että onko tuo pohdiskelu hitsisauman tai sen vierustan kestävyydestä akateemista viilausta kolmannessa merkitsevässä numerossa vai vakavakin heikkous.
Hevosvoimathan korreloivat rasituksen kanssa.
Kyllä mulla suurimmaksi osaksi on akateemiset okulaarit jätetty pöydälle, kun näitä asioita pohdiskelen

Joskus on kuitenkin helpompaa suhtautua asioihin, kun luulee ymmärtävänsä asioiden todellisesta luonteesta jotain kolmannessa merkitsevässä numerossa. Vaikka toki autofoorumeilla ainut hyväksyttävä perustelu onkin kokeilu, joka onnistui tai ei onnistunut.
Kuten jo aiemmin nostin esille, niin tuo kesto on täysi kysymysmerkki ja siksi mielestäni vakava heikkous. Jos noita valmistettaisiin täysin samoin menetelmin sadan kappaleen sarja, niin osa repeäisi jo hitsauksen jäähtymisvaiheessa.
Lisäksi olisi mielestäni järkevää miettiä, että onko tuolla lohkon yläpään vahvistuksella jotain todellista merkitystä? Eikös ne putkea rasittavat voimat nimenomaan ole sylinterin alapäässä...