Voi hitto minkä näköinen
Eikö sitä voisi vaan vaihtaa ehjän termostaatin, niin ei olisi lämpenemisongelmia? Syylärissä ei normaalisti kuitenkaan kierrä vesi ennen, kun moottori on riittävän lämmin, joten viimasuojan teho perustunee välijäähdyttimen läpi kulkevan ilmavirran rajoittamiseen ja sitä kautta imuilman lämpenemiseen. Toisin sanoen vapaastihengittävässä moottorissa viimasuojasta ei ole mitään hyötyä ja turboautossakin aika vähän 
Yllä oleva kirjoitus perustuu siis omaan mielipiteeseen, eikä sillä ole välttämättä faktojen kanssa mitään tekemistä 
Kumminkin tyylikkäämpi, kuin monet pahviviritykset

Miksi ehjä termostaatti pitäisi vaihtaa?
Miksun sanaa luotan kumminkin pikkaisen

Se ilma mitä kulkee syylärin läpi, jäähdyttää myös moottoria, koska ilma virtaa konehuoneen läpi, tällöin moottorissa kiertävä vesikään ei lämpene riittävästi.
Moottorin toimii paremmin lämpöisenä, kuin viileänä.
Kylmällä ilmalla siis on suotavaa käyttää jotain estettä syylärin edessä, mikäli lämpö ei riitä. Volvoltakin taitaa olla tulossa saataville noita peitteitä lähiakoina.
Toinen ehkä isompi syy on, että se alasuoja estää ilmastoinnin lauhduttimen kulumista suola/hiekkakylvyltä

Tästä kuvasta huomaa, että alaosa on järjestään kennoissa läjässä, joka ajan kanssa alkaa vuotamaan!
.jpg&width=370&height=)