


Laitetaanpas nyt showroomia kun pesusetä pesi auton.
Edellinen "ärrä" tuli hävitettyä pois kun se melkoiseksi pettymykseksi paljastui kaksilitraiseksi italomalliksi vaikka se nimenomaan myytiin minulle 2.3 litraisena.
Takaraivoon jäi kummittelemaan vielä se aidon ärrän omistaminen ja kun kaveri sellaisen itselleen hommasi niin kuume nousi mahdottomaksi.
Nettiautoa kytättiin pari viikkoa ja kiikarissa oli nimenomaan keltainen T-5R. No yksi ilta tämän bongasin nettiautosta kun se oli juuri myyntiin tullut, myyjällä oli toiveena että yhteyttä otettaisiin sähköpostilla joten viestiä menemään ja seuraavaksi illaksi sovittiin tapaaminen.
Tallista löytyikin tämä kohtuu hyväkuntoinen ja hyvin pidetty yksi niistä 34:stä suomeen uutena tuodusta keltaisesta ärrästä.
Lisäksi ilmoituksessa ei ollut mainintaa 19t ahtimesta yms. kivasta mitä autosta löytyi ja hinnastakin tingittiin pieni siivu joten ei muuta kun automaatille rahan nostoon ja ärrällä kotiin
Edellinen omistaja oli tätä hyvin pitänyt ja uusinut liudan kulutusosia juuri ennen kauppoja mm jakopää oli juuri tehty.
Joku edellisistä omistajista on tämän melko hätäisesti ylimaalannut jossain vaiheessa, siitä muistona maalisumua ja maalijälkiä siellä täällä, samalla vedetty kaikki mustat osat korin väriin.
Moottoripuolelle on teetetty välijäähdytin ja ahtoputket huhujen mukaan länsi naapurissa. SAM automotiven putkisto on ollut alusta loppuun, loppuosa oli edellisen omistajan toimesta korvattu simonsin cat-backilla. 19t mitsu laitettu, joka kyllä taitaa olla elinkaarensa päässä. Ja tietysti lastutettu.
Alustassa on bilsteinin iskarit ja eibachin jouset ja melko hyvän tuntuinen paketti on kyllä. Vakio korkeudessa pitäisi olla tällä hetkellä mikä on ihan hyvä.
Vanteina talvella nuo ah niin ihanat pellit huonoilla kitkoilla ja kesäksi 17" pegasus replicat, aidot titanit hakusessa niiden tilalle.
Itsepä en ole tälle muuta tehnyt vielä kun ajanut nyt hetken että löytyisi kaikki mahdolliset viat. Viikolla kahdeksan alkaa työt taas ja kävin juuri maalarin kanssa sopimassa että tämä lähtee maalarille saman viikon maanantaina. Kaikissa lokasuojan kaarissa ruostetta kun on joskus mankeloitu kaaria jonka takia maali irronnut ja sen takia ruoste päässyt väliin. Samalla maalaillaan myös takasivuja vähän kun maali hilseilee tuon aiemman hätäisen ylimaalauksen takia.
Etupuskuri on myös ottanut kipeää mutta taidan hommata ehjän tilalle ajan kanssa enkä edes ala korjaamaan tuota. Listat ja puskurien yläosat taidetaan palauttaa takaisin mustaksi, vaikka päivä päivältä sopii paremmin omaan silmään tuollaisena.
Maalauksen jälkeen pitää käyttää ahdin irti ja tarvittaessa huoltaa. Myös startti pitäisi ennen kesää vaihtaa. Volvolta haalittu jo kaikkea pikkunippeliä mitä ruuvaillaan kiinni maalauksen jälkeen.