0
Äänestäjiä yhteensä: 35
Äänestys päättynyt: 27.05.2014, 18:33:57
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eikö olis hyvittänyt tarpeeks vanhasta?
Doodii kerrankin oli hetki aikaa puuhata asensin radion ja maalasin maskin plastib jne. maskista ei kauheen nätti tullut mut enpä oo maalari onneks noi maalit voi repiä sitten pois tiistaina lähtee tosiaan huoltoon, vikakoodia anto et hukkaportissa jotain ja voi olla et turbon joutuu vaihtaa mut minä en sit maksa senttiäkään tästä jos meinaavat laskuttaa (Kuva poistettu lainauksesta.)
Muuten näyttää hyvältä, mutta eikö mikkiä olisi saanut vähän piiloon? Vai laitatko jonkin puhelin telineen eteen maskiksi?Millos mää pääsen askartelemaan
Mikki varmaan jää tuohon noin, tulee siihen eteen jossain vaiheessa jotain. Täytyy paketoida se sun pakettia vaikka tänään ja viedä huomenna samalla reissulla.
Mikä sen turbon loppuviimen oli!?
Volvoon nyt vaihdetaan/vaihdettu pyöränlaakeri ja autoliikkeen kanssa keskusteltiin turbosta, jos otan käytetyn niin nämä korjaukset eivät tule maksamaan minulle mitään, mutta jos haluat uuden turbon niin 500€ minulle laskua tästä.No h#lvetti otetaan sit uus ahdin
Jos persus kestää niin uudella mennään taas kauan eikä tarvi miettiä koska taas viheltää.
Millainen lie toimitus aika hyrrällä? No subaru saa kenkää huolella