Doddiin päivitystä taasen! Tänään tuli laitettua viellä tuohon öljykorkkiin uusi tiiviste syystä että se falskasi pikkuisen tuota öljyä joka valui sitten venttiilikopan päällä oleviin pikku kuoppiin täyttäen ne

. Ja katsottiin sitten sen jälkeen koneen lämmettyä lampulla öljytikun tilannetta niin voitiin totea että savu/höyryn määrä väheni hyvin paljon

Pikku lenkin jälkeen tsekkasin viellä nopiasti ja en pystynyt silmin haivaitsemaa höyryä tyhjäkäynnillä tikusta

Pikku kyssäri viellä tähän samaan topicciin; Elikkäs onko normaalia näissä turboissa että kylmänä varsinkin ja lämpimänäkin toisinaan starttaus kestää hivenen kauemmin mitä olen yleensä tottunut entisissä autoissani, pyörittää konetta jonkun 1-3 sec ja sitten hörähtää käyntiin? Eka turboautoni joten en ole aivan kokenut näiden pelien kanssa

Tulpat on juuri vaihdettu joten en ainakaa näkisi sen johtuvan niistä, eikä vaihdolla ollut starttaamisen nopeuteen mitään muutosta