Kampiakselin tasapainottaminen näissä on vähän ei niin kiva homma.
cylintereiden välillä on n 72 astetta joten se joka tasapainottaa joutuu laitamaan vastapainoja jotka vastaa mätien, kankien , pulttien, laakereiden. Vauhtipyörämuttereiden ym painot. 
ja kaikki pajat täällä suomessa ei oikein osaa touta hommaa.
Se on sama periaate kun mitä v8 kampien kanssa tehdään joten ameriikkalaisita pajoista tämä tietotaito löytynee.
Kampiakselin tasapainoitus on aika eksoottista että se tehdään vitosvehkeissä huollon yhteyydessä.
Tarkista vaikka että se on suora, mutta epäilen että sen pitäis olla ihan ok 
jos meinaat kierrättää normaalisti niin en ehkä lähtisi tasapainottamaan ihan heti.
jos tavoite on nostaa rajoititnta niin tasapainoitus on suositeltava!
noi kanget oli aikoinaan 1g sisällä mutta koneistuksen jälkeen on näköjään vähän painoeroa tullut lisää. 
mutta jos lohuduttaa niin mun auton kangissa on noin 2-4g painoeroa ja volvo n alkuperäistoleranssi oli jotain 10-15 luokkaa! 
Löyty tallista toi kankien mukana tullut LG-speed tarra.
voin heittää sen autoon ja saat sen joskus jossain tapahtumassa 
Vähän samaa ajattelin joo, että tasapainotus on vaikea ja ennenkaikkea varmaan pirun kallis operaatio...
Noh, pitää varmaan luottaa öögaan ja katsoa, että miltä se näyttää.
Ja tosiaan kun rajoitin ottaa siinä 6800rpm? kohdilla kiinni, eikä ole tarkoitusta lähteä nostamaan, niin eiköhän se siellä pyöri.
Tietysti pieni mahdollisuus on, että esim. laakerikaula olisi saanut siipeensä, mutta tuossakin kohtaa taitaa olla helpointa vaan hommata toinen kampura jostain...
2g heitto noissa ei pitäisi vaikuttaa yhtään mitään, omasta mielestä ainakin on aika vähäinen ero, menee jo melkein vaa'an toleransseihin. Pitää laittaa kevyimpiin vähän enemmän rasvaa pultin kierteisiin, se jo tasaa tuon eron

Joo, pitäähän sinne konehuoneeseen nyt saada tarra, ettei kellekään jää epäselväksi että siellä on kunnon veivit

Kävin äsken volvolta hakemassa kasan tiivisteitä ja stefoja sekä kansipultit, makso vaan 270€

Tuosta vielä puuttuu kansipahvi, pakosarjan tiiviste ja pari kansipulttia...
Voisin jossain välissä koota tänne listan noista tarpeista varaosanumeroineen, jos vaikka jollekin olisi joskus jotain hyötyä...