Ootkos kokeillu oikeen kunno vauhdissa vai ihan sallituissa?
En tiedä omasta muta mutta normaali nopeuksilla ei ongelmaa, mutta 200 alko oleen jo aika haastavaa, takajouset ei oikeen pysyny ruodussa. Ei kiva tunne. 
Tossa kerran piti näyttää motarilla eräälle audikuskille, että miten volvo kulkee

Ei se loivakaan kurvi hyvältä tuntunut kun oli tuplasti nopeutta moottoritien rajoitukseen nähden...
Mutta nyt kun on noi konin keltaiset alla, niin pysyy paljon paremmin tiessä kiinni. Vakioiskareilla ajoin kerran noin 200kmh ja ei tehny mieli ajaa yhtään kovempaa...
Nyt uuden tukivarren kanssa on aikalailla parempi ajaa, sivu-/vastatuuli ei ollenkaan enää temmo koko autoa sivuille.
Tutkiskelin myös tuota alusta asti ollutta "sähköongelmaa" eli välillä pyörittää käymään laiskan oloisesti.
Ensimmäisenä talvena lähti välillä aivan nippanappa, tuohon auttoi uusi ja suurempi AGM akku, vaikka silloin paikallaan ollut oli myös uusi.
Yön yli kun lataa akkua, niin aamulla pyörittää todella iloisesti käymään.
Kaikki mahdolliset maapisteet oon käyny läpi ja vedin akulta vielä uuden 50mm
2 maapiuhan koriin.
Tällä viikolla kun mittailin kaikenmaailman vastuksia, huomasin että laturin navan ja akun navan välillä oli 0,15v jännitehäviö tyhjäkäynnillä ilman mitään suurempaa kuormaa. Omasta mielestä ainakin aika paljon tuon johtimen pituuteen nähden, kun vahvistimenkaan virtapiuhassa ei ole kuin 0,01v häviötä vaikka on noin 5m pitkä.
Noh, vetäisin yhden 16mm
2 virtajohdon lisää laturin navalta akulle, katsotaan että auttaisiko ongelmaan.
Nyt ainakin laturilla ja akulla on sama lautausjännite, eli noin 14v.
Ellei vieläkään auttanut, niin viimeinen mahdollisuus on liian suuri vuotovirta jossain.