isot pojat ruotsissa puhui 0.5 -1mm ulkoreunasta.
Tuo on vähän omituinen kommentti pitää varmaan paikkaansa riippuu siis käytetävästä levystä.
Etäisyyden muutos on seuraava "aluperäisen levyn paksuus - uuden levyn paksuuus = etäisyyden muutos"
Jos tulos on + niin asetelman kiinnityspintaa upotetaan vauhtipyörään
Jos tulos on - niin asetelman ja vauhtipyörän väliin laitetaan ko verran fylliä.
Tämä pätee silloin kun paineasetelma on tarkoitettu käytettäväksi tasaiselle vauhtipyörälle.
Esim:
tasainen vp
käytettävän uuden asetelman alkuperäisen levyn paksuus 8,7 mm (alkuperäisessä käyttötarkoituksessa esim Audin levy)
Levy jota tullaan käyttämään 7,6 mm (esim Volvon levy)
8,7 mm - 7,6 mm = 1,1 mm -> asetelman kiinnityspintaa pitää upottaa 1,1 mm vp:n kitkapintaan nähden.