Se putkisokka ei pitele mitään jos pultti löystyy. Itse olen joskus ottanut sokan irti, ajoittanut nokan ja porannut pyörään ja nokan päähän uuden reiän ja lyönyt sokan siihen. Nykyisessä kokoonpanossa ei ole kahteen kauteen ollut sokkaa ja hyvin on pysynyt. Tuolla kuvan pyörällä kyllä muuttuu säätö enemmän kuin neljä astetta reikää muuttamalla, taitaa olla 20 astetta lähempänä. Vakionokalla ei varmaan edes tarvitse nokan ajoitukseen sattua, B200:ssa ei edes pysty isommin säätämään kun jo hampaan heitolla nappaa venat mäntiin. En muista varmaksi mutta olisiko yksi hammas ollut 7-8 astetta eli paljon nokan ajoituksesta puhuttaessa.
Kuusinapainen päävirtakatkaisija niin siinä on vastus, jonka kautta laturin jäännösvirta puretaan maihin. Mulla on ollut tosin ihan tavallisia kaksinapaisiakin käytössä eikä ole polttanut mitään, vaikka jäännösvirtaa ei ole purettu mihinkään. Latausvirta piuhaan vaan pitää lisätä isohko rele jos tekee sääntöjen mukaisen kaksinapaisella katkaisijalla. Ilman relettä laturin persiiseen tulee jatkuvasti virta kun latausjohtoa ei voi asentaa kytkimen lähtöpuolelle tai auto ei sammu ollenkaan. Mutta suosittelen sitä kuusinapaista, sillä on paljon helpompi rakentaa sääntöjen mukaisesti.
Ja etuvaloja ei kesällä tarvitse, 1.11-31.3 pitää olla edessä valot.
Turbon pakorjan toimimista vaparissa rohkenisin epäillä, tuskin toimii paremmin kuin vakio valusarja.