Spax kyllä houkutteleva vaihtoehto, juu tehdään ennenmin ajettava kun ei tällä kuinteenkaan kärkeen asiaa.
Pistetääs kuvia välillä ettei mene ihan pelkäksi tarinaksi.

Ovi pahvit olikin helppot ja nopeat purkaa. Verhoilu vaihtuu 1mm alupeltiin, samalla nyppäsin sähköt ja ylimääräisen lukko nupin tangon pois.

Volvo alkaa olemaan tyhjä pikku hiljaa, kuvan jäkeen purkasin keskikonsolin ja irroitelin kojelautaa. Mikä ei olekkaan ihan yksin kertainen homma.

Tehtaalla nostettu valmiina pakettina kyytiin johtonippujen kera ja esim repsikan puolelta lähtee rintapellin löpi yhtenä karvana akkulle johdot. Millä tuon mitteriston kehys on kiini? Ruuveja en löytänyt enkä klipsejäkään sen paremmin. Hantin puolelta löytyi pistoke jolla lähti ovien johtosarja kerta nykäsyllä pois. Radion johdot oli joku joskus raiskannut ja korvannut sokeripalla, pois. Vetokoukun rosvoliitimiä irotellessa nappasin vahinkossa takavalon johdotkin poikki. Hups.

Tarvii pistää putki abikolla ainakin vilkku kiini. Ylimmääräisiä anteeni johtoja yms poistelin samalla, tulee nyt purun yhtedessä käytyä sähköt läpi niin ei tarvii sitten kaaripajan jälkeen tehdä sääntöjen vaatimat sähkömuutoset. Kuskin kynnyksen sähköt siiretään auton keskeltä kulkemaan, pois kaari asennuksen tieltä. Ruiskun boxi pitää kanssa siirtää rintapeltiin.
KAARET

Kulma tuki tulee kuvan mukaisesti ja olkavöille alakuvassa oleva poikki tanko.

Mistä lisä putkista/tuista olisi oikesti hyötyä??

Sitten kun auto lähtee pajalle niin tekis kerralla valmista.
Vaakapuket lisää?

Pääkaareen lisätuki ristikkäin diakonaali tukeen nähden.
