Tänään tuli vaihdettua kuskin puolelle tuo toisenlainen pyyhkijän akseli. Aamulla kun kouluun olin lähdössä niin oli pyhkeejät jäätynyt lasiin kiinni ja enkös vahingossa sohaissu pyyhkijän viikseen ja pamauksen saattelemana rihlat kuskinpuolen pyyhkijän akselista sileäksi, pitäis vielä vaihtaa hantin puolellekkin mutta on sen verran v- mäistä puuhaa ja hantin puolella on vielä kaksi vaijeria niin saa jäädä myöhemmäksi

Ja tuli asennettua peräkärryn rekisterikilvenvalosta kuskin jalkatilaan valokin, molemmille puolille tulee kun kerkee.
Ja alkuperäisen kierroslukumittarinkin asensin kun ei ollut oikein mieleen tuollainen tarvike meeteri, Mutta eipä ollut vdon mittarin asennus yazakiin ihan bolt on.
Tuossa näkyy nuo kolme ruuvia niin tuon mustan pohjan alla on muttereita mittarin rungon ja tuon pohjamuovin välissä, jolla sain koko mittaria ns. pidemmäksi, koska muuten mittari olisi jäänyt liian sisään.
Eihän tuossa kiinnitysreijätkään sopineet millään niin tuli vähän leikeltyä ja sovellettua kiinnitystä

Pienenä miinuksena tuossa virityksessä on että on aika sihtaamista että saa suoraan kiekkamittarin mittaristoon
Milläs ihmiset on näitä vanhoja volvoja maalannut, kun mua peloteltiin että tarvii vetää täysin peltipuhtaaksi ettei kiehu maalit, tai että on sellaista maalia tuo alkuperäinen jonka takia ei voi maalata karhennetulle pinnalle, vaan kiehuisi?