no ei ihan päästy puhtain käsin tästäkään päivästä. sitä tankoa menin säätämään että ahtaa 0,5 niin jonkinsortin naputus rupesi tuntumaan

taitaapi olla turhan paljon nuo puristukset

onkos tuo mäntien sorvaus järkevää hommaa? velipoika osaa kuitenkin koneistaa ja sorvi löytyy että saisko näitä nykysiä muistuttamaan millään ft:n mäntiä, lähinnä mietityttää että riittäkö männän laessa tavaraa jota ottaa pois?

ja jos kansipahvissa ei ennestään ole vikaa niin voiko sitä käyttää uudestaan, kuullut ihmisten käyttäneen kuparisprayta että saa pitämään? konetta olisi muutenkin availtava kun laakerointia meinattu tehdä

mielummin ottaa suunnitellusti tavaraa männästä eikä annan nakutuksen tehdä sitä tehtävää

Edit: jos ne saa tasaseksi/ montulleen, ja saman painosiksi, niin mitenkäs tuo mäntien painon putoaminen vaikuttaa lämpenemiseen? sulaakohan samantien?

luonnollisestihan sen pitäisi vaikuttaa myös kierrosherkkyyteen kun liikkuvien osien massaa aletaan tiputtamaan. saa nähdä pystyykö pitämään näppejään erossa tuosta kannesta kun sen irrottaa

mikäköhän nokka tässä on? m? ja eikös tuo vaparin nokka kuitenkin pitäisi olla pirteämpi, ja korkeammilla nostoilla kun turbon nokka?
suunnitelmissa pysytään ja painetta imusarjaan olisi saatava tuo 0,9
edit2: kiertokankia en ole vielä tarkistanut, mutta oli sitten linnunluut tai ei, ne siellä pysyvät. max 200hp tuolla setupilla kuitenkaan otetaan, koska käyttöauto ja budjetti on rajallinen. linnuluiden kestohan on juuri tuota +200hp luokkaa. toisaalta eipä noilla suuttimilla, tuolla ahtimella, tuolla putkistolla, eikä tuolla välijäähyllä kovempiin tuloksiin kuin 200hp/1bar, päästäisikään, ainakaan jos tuossa kannessa ja nokassa pysytään
edit3:tarkistin, linnunluut