Onkohan tuo minun oma rikki, kun ahdot pysyy säädetyssä ja ei piikkaakaan.
Tarttee tiedustella Puavolta onko tuo joku piraattimalli. Omassa ei tosin ole sen T-haaran sisällä mitään osia. Varmaan pitäisi olla?
joo itellä ei toiminu ollenkaan kun koitin, niin teinkin sellasen ratkasun että avasin sen t-haaran, siellähän oli kuula ja jousi, niin tulppasinkin yhden päistä, ja laitoin pelkän t-haaran kiinni ja lähdin koeajamaan, 0,7bar! Viritys on onnistunut mutta menin sitten testailemaan suljetulle alueelle kiihtyvyyttä, niin kytkin sitten antautui

Lähti luistamaan kun kolmoselle vaihtoi. Satasen otti about 8 sekan pintaan tuolla kytkyttimellä. tuolla kytkimellä on luisteltava nyt varmaan jonkin aikaa, sillä ei oo kyllä ihan heti varaa kunnon kytkimeen...

Edit: suunnitellaan nyt sitten mihin törsätään seuraavaksi. eli siis tuollahan on nyt vissiin tuo 228mm kytkin eli turbon vai dieselin vai turbodieselin kytkintä seuraavaksi? nythän siis haetaan hinta/hyöty suhteeltaan parasta vaihtoehtoa, eli käytetytkin ovat vaihtoehto!
Edit2: käytetty turbon 228mm kytkinpaketti vois olla kohallaan. näyttävät olevan ihan suhteellisen halpoja. voi olla ihan syystä halpoja. itse kun en ole livenä vielä yhtäkään volvon kytkintä nähnytkään. Tekemällähän sitä oppii