Noniin ja kuvapostaus pitkästä aikaa

Niin siis tämmönen lankku pitäs saada kulkemaan ylipaineella.

VOIMAA!

tuo kaijuttimien rujo asennus sitten pistää ikävästi silmään

penkit on oikein mukavassa kunnossa ja mittaristo väittää 260tkm, tiedä sitten koko totuutta

Kalamies eiköhän tuo ole sinulle enemmän tuttu peli kun minulle

Tänään tutustuttu jarruihin jo, jumitti tosi paljon, kuumeni niin paljon että sormia poltti kun irrotti pyörän muttereita, noin kilometrin lenkin jälkeen.

yks sylinteri siellä vaan vähän jumittaa, laahaus loppui mutta ei tuo vieläkään tehokas ole.
Eli tämmöinen To do-lista
-jarrut kuntoon, edessä on tuuletetut levyt jo valmiiksi, käksä ei toimi, oikean puolen jarrut tehokkaammat kun vasemman puolen jarrut

-tutki mikä kolisee auton taka-vasemmalla ajaessa
-kaasuiskarit joka nurkkaan, varmaan mallia motonet, jonkin sortin DIY-coiloverit olis kans päheet

- b200k tilalle b230f ja 13c mitsu, lh2,4
-johtotehtäviä että saa tuon ruiskun toteutettua
-lämppärin asennus, tällähetkellä purettuna takakontissa, ikinä en oo moista purkana saatika kasannu

-panhardiin luultavasti uretaanipuslat

-takavalo pitäs korjata, nykyisessä reikä. voisin yritää pleksillä taiteilla ja tehdä yläriveistä kirkkaat

-penkkiin ja leimalle

rahaa tähän ei paljoa pitäisi mennä mutta aikaa kyllä senkin edestä

kyllä tuo 240 on vaan aivan ihastuttava peli ajaa verrattuna 740iin

ja omaa silmää miellyttää enemmän kun seiska

Niin ja tuohon kilpien blurraamiseen mulla on vähän semmonen politiikka että mitäpä niitä piilottamaan kun ei täällä mitään laittomuuksia tehdä, vaan yritetään harrastaa autoja parhaan mukaan laillisesti

ja olen kyllä laiska enkä jaksa millää paintilla kikkailla joka kuvaa

mutta jos joku haluaa pysyä anonyyminä niin se toimii siihen asti että joku muu näkee sen auton liikenteessäja lukee rekkarin