Eikö tuossa nyt kuitenkin ole casterit just kohdallaan? On jopa harvinaisen lähellä toisiaan ja toleranssin puoltaväliä.
Oletko kokeillut ajaa eri kohdassa ajokaistaa, ettei se puoltaminen johtuisi siitä? Se mikä on mun mielestä huomioitavaa, että camberit ovat noin lähellä samaa arvoa. Tästä syystä auto vetää mielellään kaltevan tien suuntaan. Tämä ei tosin puolla sitä, että sinun autosi vetää vasemmalle. Jos jotain haluaa tehdä, niin caberia voi pienentää, koska se on jonkin verran liikaa plussalla, vai onko sillä yritetty kompensoida renkaan sisäreunan kulumista?
Ehkä lähtisin tässä tapauksessa hakemaan jotain mekaanista vikaa, koska noiden arvojen puolesta auton luulisi menevän sinne, minne kuski haluaa.
Omista autoista on ollut tapana säätää oikean etupyörän camber enemmän miinukselle, mitä vasemman. Tällä saa kompensoitua vetämistä ojaan päin kaltevalla tiellä.