Tulipa oma 940 käytettyä dynossa ennen talviteloille lattoa. Ensikesänä uudistetulla tekniikalla.
Tämänhetkinen:
Vakio B230 FT lohko
Walbro 255lph pumppu
KL-Racing lastut
465cc suuttimet
Malpassi BP-säädin
016 imm 3" rungossa
Timos Motor TD04HL-19T Kopioahdin
3" putkisto kahdella vaimentajalla ilman kattia
KL-Racing mallikohtainen Cooleri ilmastoituun
Täysin vakio 530-kansi T-nokalla
Ahtoja 1,3bar

Uusi kone käyty säätämässä 1,5bar asti. Hukkiksessa oli 0,4bar jousi ja ahtopaine ohjattiin solenoidilla. Nyt lyöty jäykempää jousta ja pitäisi säätää sinne 2bar tai vähän yli.

Tekniset tiedot:
Vakio kampura
Wiseco takomännät h-profiiliveiveillä
Turbobandit pakosarja
KL-Racing valettu imusarja
531-kansi 44/38 venttiileillä KG2T-nokka
Lensun HX-42 64/62.45mm 18 pakopesällä
3,5" downpipe 3" loppuputki
PO-metalli vauhtipyörä vakiotriggerillä
VAG hukkakipinäpuola sisäisellä pääteasteella
Walbro 520lph RE85 tankinsisäinen pumppu
1700cc suuttimet
KL-racing "mallikohtainen" cooleri
Nuke Performance suutintukki ja polttoaineenpaineensäädin
Bensalinjat meno AN8 ja paluu AN6.
RE85 polttoaineena
Maxxecu Sport moottorinohjaus
Ajettavuus kaupungissakin mielestäni hyvä.