142:n tulos keväältä vanhalla imu- ja pakosarjalla sekä vakionokilla 189hv @ 5500rpm ja 273Nm @ 4250rpm.
Ja klikkaamalla isommaksi.Ja sitten nykytilassa em. kamppeet muutettuna. Kaksi eri käppyrää viime sunnuntailta, eri paikoista kuin edellä. Notkahdus 4000rpm kohdalla johtuu suurimmaksi osaksi pakosarjasta.
Ensimmäinen 221hv @ 6373rpm ja 279Nm @ 4801rpm.

Toinen 232hv @ 6410rpm ja 277Nm @ 4760rpm.

Kokoonapano nyt:
- Kansi B204GT:n 16v. Venttiilit B234F:stä hieman pienennettyinä että mahtui isonnettuun vakioseetiin. Kanavia nakerrettu jonkin verran, paremmat seetit ja kevyesti muotoillut imuvenat. Paininkupit vaihdettu jäykiksi.
- B234F nokat hiottuna. Imu 277 astetta/0,050'', nosto 11.86mm. Pako 263 astetta/0,050'', nosto 11,83mm
- Std B23 lohko ja epäkeskohiottu kampura, isku 85mm, tilavuus 2,46l.
- Männät B234F vakiot, veivit 2,5mm vakiota lyhemmät H-profiilit.
- Puristussuhde noin 9,8:1
- Tuplat suurennettuna 48mm läppärungoiksi.
- Imusarjan pituus noin 11cm, suurempaa putkea kuin keväällä.
- Megasquirt'n spark
- Itse väsätty 4-2-1 pakosarja 41,5mm putkella, parempi kuin keväällä.
- Putkisto lähtökartiolta taaksepäin 3" etupöntölle asti. Siinä pienenee 2,5" ja 2kpl 2,5" läpivirtauspönttöjä.