Vau, tässä on eväät mahtavaks kesäautoks!
Mikäs laatikko siinä on pultattu Roverin perään?
Muutenki kiinnostais tuo tekniikkapuoli enemmän, mitä muutoksia vaatii tuon koneen istuttaminen 200-sarjan konehuoneeseen. 
Melko irstaan näköset puskurit btw.
Otteessa luki BW65
Mitä nyt olen hieman katsellut, tutkinut, ei näyttäisi ainakaan tarvitsevan mitään isompia muutoksia.
Pannuhuone näyttää ihan orginellilta.
ZF:n laatikko mitä 7/9 on käytetty, pitäs aika helpolla onnistua myös.
Roverin laatikon kaaveli käy suoraan ja pitikö pieni lätty laittaa vetolevyn ja turbiinin väliin.
Eli aika bolt on

Tuolta ne kommandot näyttää ilman kumeja
Ja noista saa pienellä siistimisellä ihan hyvän näköset, sjos taitaa arvatakin, mitä tarkoitan.
En mä kyllä välttämättä arvailemaan mitä tarkoitat

Omat visiot niille kyllä on.
Aavistuksen meinasin vielä pienentää niitä ja kiinnityspulttien poisto.
Siinä suurimmat visiot.