Joo pari kuvatusta päivän tapahtumista vielä. Eli aamun ostokset, jarruongelmaa varten.

Jarrut siitä tokenivatkin hyvin, karkea ilmaus, loppui nesteet kesken, jäi vielä ilmaa, mutta pystyy ajamaan. Konehuoneessa oli myös muutamia tweakkeja vielä tehtävänä, niputtelin ne tänään. Oma paisari nippusiteellä paikallaan


Sitten pääsikin ensimmäiselle koeajolle


Joka tosiaan päättyi huoltoasemalle, sähköt loppui. Aikani kun odotin, niin kyllä se sitten siitä starttasi. Tosi vaikeasti lähtee käyntiin muutenkin. No pääsin pois, ja kun se synkka oli niin vaikea säätää, ihan nanomillin liike ruuvarilla, niin synkka hyppäsi äärilaidasta äärilaitaan

Huomasin että tuo yhdysrauta vivustossa ainakin notkui aika epäilyttävästi. Joten:

Johan tuli jäykkyyttä siihen.

Tämä kuva seoksista on otettu videon jälkeen joka on tuolla aiemmin, missä käytin pikaiset kovemmat kierrokset. Seoksien takia. Kun en tajua, kone toimii tuolleen nätisti, mutta mittari näyttää laihaa kokoajan.

Siinä keulasta uusi ilme.

Häiritsi ruosteiset konepellin lukot, ja sitten muistin että minullahan on aidot kiinalaiset sparcon lukot varastossa


Sitten olikin taas akku yhtäkkiä mykkä vaikka juuri hetki sitten starttasi taas ihan ok. Tossa välillä oli päävirtakin poikki. Latasin jonkun tovin ja se lähtikin käyntiin taas, niin päästiin ajelemaan kotio päin, muutaman mutkan kautta. Otettiin vähän enemmin videota, näkyy seokset ja toimintaa, aivastelut jne.
Auto käyntiin, seokset on hyvät tässä vaiheessa.
Toinen pätkä heti ekan jälkeen. Huom, seokset alkaa tippua kovasti ja tuo pintakaasulla ajo vaikeutuu. Kevyen kaasutuksen jälkeen veti reilusti laihaksi. Lämmöt tosin tuossa alkoi noussa ajolämpöihin, voiko sillä olla vaikutusta
Kolmas pätkä myös heti perään. Koitettiin tuota aivastelua saada videolle, se kuuluu välillä hyvin.
Nelospätkässä testasin tuota kun 2000rpm annan kaasua kunnolla. Auto alkaa suunilleen hyppimään, ei vaan lähde tasaantumaan tai vetämään, omineen. Tästä videosta eteenpäin vähänmatkaa, kun tasaista tietä tasaisella kaasulla ajoi, niin seosmittari alkoi kaikeksi hämmästykseksi kiivetä takaisin paremmalle alueelle, mutta aivastelu vaan paheni myös

Ja lopultakin kotona, pitkästä aikaa auto omalla paikallansa


Vaikuttaisi, että tyhjäkäyntisuuttimet olisi ihan ok, tyhjää tuo käy tosi vakaasti ja nätisti nyt. Joku muu sotkee. Syttyä koitin säädellä siinä aivastelualueella, kun pystyy livesäätöä tekemään, ei se auttanut. Myöhäistin reilusti, ei auttanut, mutta kun kokeilin ennakkoa lisää, niin teho vaan kasvoi. Synkkakin pitäisi olla perusteellisen tarkka, säädin sitä pitkän aikaa, ja nestepinnat palaa aina takaisin täydellisesti vaakaan.