Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Kasari laatikko 240. VOI POISTAA

  • 125 Vastauksia
  • 31949 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #45 : 10.05.2014, 15:58:06 »
Mut ei kai se sit silloo pelais täys kaasul ?? Vai oonko täysin vääräs ??

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #46 : 10.05.2014, 16:51:35 »
Mut ei kai se sit silloo pelais täys kaasul ?? Vai oonko täysin vääräs ??
Oireet viittaa imuvuotoon. Ja ryyppy päällä ei edes kakkoskurkku aukea Solexista.
Jäitä housuun!

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #47 : 10.05.2014, 18:00:40 »
Jep se pakeliitti paskan... Noin 7 kohtaa halkeillu.. Uuet tiivisteet vaihoin kaasarin ja imu sarjan välii. Nyt löytyy jo tyhjäkäyntii. pelaa muuten ihan samal taval. Saak niit pakeliittei muualt ku siniselt tiskilt ?? Ja kuinkaha paljo se lysti kustantaa ?
« Viimeksi muokattu: 10.05.2014, 18:09:34 kirjoittanut volvospede »

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #48 : 10.05.2014, 18:10:28 »
Jep se pakeliitti paskan... Noin 7 kohtaa halkeillu.. Uuet tiivisteet vaihoin kaasarin ja imu sarjan välii. Nyt löytyy jo tyhjäkäyntii. pelaa muuten ihan samal taval. Saak niit pakeliittei muualt ku siniselt tiskilt ?? Ja kuinkaha paljo se lusti kustantaa ?
Se bakeliitti makso jonku 10-15e, mulla ois tuossa käden ulottuvilla ehjä, saat toimituskuluilla. Nakkaa vaikka YV.
Jäitä housuun!

Poissa Rapala

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #49 : 10.05.2014, 20:26:05 »
jännittävää  :pomo:

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #50 : 10.05.2014, 20:44:24 »
Ja sitten kun saat tuon bakeliitin käpälääs ens viikolla niin et riko sitä ylikiristämällä kaasaria. :D 10mm lenkillä puolivälistä kiinni pitäen hyvin kevyellä vedolla mutterien kiristys.
Jäitä housuun!

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #51 : 10.05.2014, 22:13:51 »
Juu kokemus kertoo  ;D niin monta hajottunut ni tiiän.  :pomo: :idiot2:

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #52 : 13.05.2014, 09:34:05 »
Nonii tänää sitten alkoi hyvin työpäivä.. Volvosta keppi poikkii liian nopeesta vaihdosta johtuen. :'( >:( olin kyllä suunnitellu et lyhennän sitä mutta en meinannu et se tarvii liikentees tehä..  :D outo tunne ku keppi menee ihan veltoks. Eka tuli mielee et askist jotaa rikki mut kuitenki vaihe pysyy pääl ni sit totesin vaa et ei päivää ilman tonnin tappioo.  :o keppi veke ja huomasin et iha juurest poikki about 5 senttii keppii jälel...
Nyt sit illemmal kepin muokkaust ja pakki lukon kiinnitys jotenki...

Poissa Panssarivaunu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #53 : 14.05.2014, 11:16:05 »
Katoppa lasin tms muun tasaisen pinnan päällä, kuinka kiero laippa sulla on solexissa.. Se rikkoo ne bakeliitit.

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #54 : 14.05.2014, 13:35:14 »
Täytynee tsekata... Oisko mahollisest se mangneetti venttiilin suutin jumis ?? Jos sitä tutkailis samal ku vaihtaa uuen bakeliitin.

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #55 : 15.05.2014, 21:23:19 »
No nii nyt alkaa tää pelleily loppuu ton kaks kurkkusen kans ja volvoo ens viikol tuplat keulalle!!!  :2funny: Prkl.  :pomo: ::) kaikki tiivisteet, bakeliitti ja silikoonii vaiheettu/laitettu. Kaikki suuttimet putsattu ja magneetti venttiili testattu ja pelaa. Mut silti se röpeltää ei ongelma parantun...

Vaihtaa ne tuplat kii ja toivotaa et käy ja kukkuu.  :)

Jos ei toimi ni sit etitää vikaa jostaa muualt...

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #56 : 16.05.2014, 07:20:36 »
Ootko vaihtanu kiihdytyspumpun kalvon? Mitannu bensapinnan?
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa volvospede

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 78
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #57 : 16.05.2014, 11:33:41 »
En oo kalvoo vaihtan.. "Herkäst " ottaa kuitenki jengaa. Et ei ainaka omast mieles se paskana... Bensa pinta pitää viel tutkailla. Tänää alko pelaa suht hyvi vetää ja eikä röpellä tasakaasul enää niin pahast kuitenki vähä. Mut tyhjä käynnil "puputtaa" .

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #58 : 16.05.2014, 11:46:55 »
En oo kalvoo vaihtan.. "Herkäst " ottaa kuitenki jengaa. Et ei ainaka omast mieles se paskana... Bensa pinta pitää viel tutkailla. Tänää alko pelaa suht hyvi vetää ja eikä röpellä tasakaasul enää niin pahast kuitenki vähä. Mut tyhjä käynnil "puputtaa" .
jos kassua meinaat vaihtaa ni tee kammio sarja ja pistä 1 vaakaimu jos kone on miltei vakio. Kauhee pelaaminen kahella kaasarilla säädöissä ja jos pelkästään koittamalla säätelee ni soosia voi kulua ihan huolella. Tarviit synkkamittarin kahen kaasarin läpille. Tietty jos penkissä säädätät ni sitte on eri asia.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2014, 11:50:59 kirjoittanut exclusive »
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Paikalla Dmies

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 712
  • www.vrcf.fi
Vs: Kasari laatikko 240.
« Vastaus #59 : 16.05.2014, 12:58:51 »
Onko tietoa mitä kaasuttimelle on aikaisemmin tehty, jos ei nii melkein kannattas mitata päästöt ja säätää seos kohdalleen seosruuvista. Omastaki oli mennyt pakeliitin tiivisteet ja joku edellinen omistaja oli säätänyt kaasutinta nii kävi rytkyttämällä ja kaasuttelemalla paukku putkessa yms

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy