Onkos muuten raadilla heittää kokemusperäistä suositusta oikeasti taipuisista sulista, ton pikku Roverin tuulilasi on kuin 900 Saabista ja perussulat ei tahdo noin paljoa taipua reuna-alueilla?
Eipä noita taida nykyjään olla missään, kun kaikki yritetään tehdä markkinointiehdoin "aerodynaamiseksi" ja nuo luurankosulatkin on semmosia päälleastutun näköisiä, joissa kiinnitys varteen on "kuopassa" ja saranapisteetkin liki sulassa kiinni.

Joskus tuttu käytti omassa 900 Saabbaassaan samaa pyyhkijän runkoa monta vuotta putkeen. Vaihtoi vain kumiosan siihen juuri edm. syystä.
Tosin mietin, että voisikohan tommosen nykysulan rungon vääntämällä saada "korkeammaksi" ja nivelpisteet murjomalla väljemmäksi, jolloin myötäilisi lasia paremmin? Aika viritelmä tosin, rumakin olisi ja todennäköisesti pitäisi ääntä kun pyyhkijä kolahtelee saranoistaan.
Briteissä on aika kova autoharrastajaporukka ja sieltä löytyy ainakin 50/60 lukujen pikkuautoihin (Fiat 600/850, Mini, Austin 1100 jne) rungoista lähtien kaikkea. Luulisi sieltä löytyvän?
Ja on se nyt perkele ettei noita sulkia oikein osaa katsoa mistään tai en minä ainakaan tiedä. Lasinpyyhkijöitä on lentokoneista laivoihin melkein joka härvelissä, josta pitää nähdä eteenpäin myös vesisateessa. Ja meille autoilijoille myydään sutta ja sekundaa mielikuvien perusteella.
