Oli sen verran kiire saada kone kiinni autoon, niin pistin sitten vanhan romun takasin. Sinällään hatmittaa kun vanha on leikannut kiinni, kuluttaa öljyä 5-6 litraa kuukaudessa, käy ajoittain kolmella, oli siitä kansipahvikin kärähtänyt. Koitin vähän huoltaa ensiapua siihen, niin kyllä tuolla nyt jotenkin ajelee.
Oli tuo b18 kone joutilaana, huolsin sitä ja ostin sitä sun tätä nippeliä ja tiivistesarjaa jne. Ja siitä tulikin tosi hyvä, sylinteritkin hyvässä kunnossa, sitten kun oli jo ehditty nostaa vanha ylös, niin huomaan että yksi kansipultin kierre sileä

Hermoja taas koeteltiin.. voisihan tuon b18 lohkon kiikuttaa koneistamolle, saisi siitä vähän luotettavamman koneen nyt kiinni autoon, ei ainakaan kuluttaisi öljyä ja bensaa samalla tavalla. Ehjä b20 lohko on haussa jollaisen kesällä rakennan autoon kiinni. Tai b21 kokoon porattu lohko kun lötyisi niin oliai vielä parempi.
Mutta tällaista..