Kävin fixus ketjun korjaamolla. Kokonaisuudesta jäi sellainen kuva että ei heidän testerillään saanut mitään selville (ei operaatio mitään maksanutkaan)
Pysäköinti tutka temppuilee lämpimällä säällä. Sen verran testerillä saatiin selville että vika on antureissa, mutta se ei selvinnyt että mikä anturi taistelee vastaan.
Pyysin samalla että jos mahdollista niin ohjelmoidaan ikkunat aukeamaan kaukosäätimellä, jonkin valikon löysi jossa oli ikkunoiden asetuksia mutta ei saanut ohjelmoitua haluttua toimintoa.
Härveli ilmoitti että jokin sisäilmanlaadun tunnistin ei toimisi. Vikaa ei saanut poistettua muistista eikä myöskään selvinnyt missä komponentissa on kyseinen vika.
Kaikki viat ei tosiaan aina selviä testerillä, vaan vaatii myös muita toimepiteitä vian löytämiseksi.
Itse en oo koskaan tehnyt tuollaista ikkunoiden kaukosäätimellä ohjauksen aktivointia, volvon kohdalla on aina mahdollista, että se pitää tehdä lataamalla autoon uusi ohjelmisto, eikä se onnistu, kuin volvon omalla testerillä.
Suuri osa kaikista muutoksista vaatii uuden ohjelmiston asennuksen, tosin paljon on myös poikkeuksia, ja monelaisia asetusten muutoksia saa tehtyä suoraan testerillä. Kaikilla muilla testereillä hyvin rajallisesti ja vaihtelevasti, volvon omalla testerillä saa tehtyä kaikki ne mitä on tehtävissä.
Sisäilman laatutunnistin on raittiin ilman sisäänoton luona, liittyy automaattisen sisäkierron ohjaamiseen ja tuo vikakoodi löytyy todella suuresta osasta näitä autoja, joissa tuo järjestelmä on, koska tuo laatutunnistin on todella monessa rikki