Olisiko kyseessä sekaannus. Jobbareiden moottorinjäähdyttäjän paikka-aineita on ja sitten on olemassa ihan oikeita ilmastoinnin puhdistussuihkeita, jotka on tarkoitettu poistamaan biologisten kasvustojen hajuja juuri tuon kylmää tuottavan kiehuttimen kennon pinnalta.
Jos kennossa on näkyvällä paikalla jokin selkeä vuotokohta mekaanisen vaurion vuoksi, taitava TIG-hitsari saattaisi hyvinkin pystyä pestyn kennon vielä korjaamaan. Jos se on taas hapettunut puhki sieltä ja täältä, uusi kenno on ainut mahdollisuus.
Ilmeisesti kabiiinin kenno vuotaa...
Mutta jos ongelmasta ei ole mitään parempaa selvyyttä, ehkä se voi hyvällä tuurilla vain vuotaa jostakin muualta, kuten liitoksesta.

Yleensä ne missä letku liittyy metalliputkeen ovat herkkiä vuotamaan. Kumiletku kovettuu ja liitos löystyy. Pelkän letkun voi uusia päiden väliin tai jopa vain asentaa uudet tiukat letkun krympit. Ennen kuin tilaa sen kennon, kannattaisi olla aika varma, että juuri se kenno vuotaa eikä sinne menevät letkut. Varmaan siellä on O-rengas liitoksiakin.